Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Sukk... Da var den tilbake, 6 mnd etter fødselen. Trodde ikke den kom til å komme før amminga var trappet ned jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 ikke klag! jeg har fått mensen nå jeg... fire uker etter fødsel!
Livmor Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Jeg fikk også tanta tilbake etter 6 mnd. Men jeg ammet ikke da.
2 søte småpiker Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Fikk den i forgårs jeg, fem og en halv mnd etter fødselen. Noe møkk dette her, men er veldig glad for at det tok såpass lang tid.
Mulle :) Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Fikk den 9 uker eller fødsel... og da hadde jeg ikke ammet siden han var 3 uker
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg lurer på om jeg har mensen nå jeg...litt vanskelig å vite - for det er bare 3 uker siden fødsel! De siste dagene har jeg sluttet helt å blø nesten (renselse), men i går kom det tilbake, og det er helt anderledes! Ferskt liksom, og jeg har vært litt "rar" i magen og i humøret i dag... Kan det være mensen??? Allerede???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå