GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Når begynte babyene deres å le? jenta mi er 2 mnd og en uke og lo så vidt i går:)
Livmor Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Han lo litt sånn he-he når han var så gmmel som jenta di, og lo ordentlig (lenge og høyt) da han var 13 uker:)
Halloween-mamma Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Min hadde sin første ordentlige latter ca. en uke før han ble 3 måneder, om jeg husker rett. Det var seint på kveld, og han holdt på å le seg i hjel hver gang jeg gjentok noen spesielle ord (som han forøvrig ikke syntes var det minste morsomme til vanlig). Det var et helt utrolig fantastisk øyeblikk! Før det laget han bare sånn "aaaaa-aaaa"-lyd når han syntes noe var veldig morsomt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Det er helt normalt at babyer ikke ler ordentlig før de er 5 mnd bare slik at dere som nå kjenner panikken stige for dere har eldre babyer som enda ikke har ledd, kan roe dere helt ned!! Synes det er dumt med slike tråder der det alltid er om å gjøre at barna er tidligst mulig ute med alt.......... Det er ingen konkurranse og alle barn utvikler seg i ulikt tempo.........
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 9 uker første gang- så tok det noen dager til neste gang, og så kom det hyppigere og hyppigere. Hvorfor er det konkurranse å si at en unge er tidlig ute på en ting, når det IKKE er konkurranse å si at ungen var sen på en ting? Er det ikke lov å skryte av barna sine her? Det kan jo hende noen er tidlig ute med en ting, og sent med noe annet.
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 JEG HUSKER IKKE!!! *buhuuuu* Gikk glipp av hans første latter på en måte.... Tenkte ikke over det før mange dager senere, at han har jo begynt å le. Men det var ca 1 mnd siden, så da var han rundt 3 mnd.
søtemor Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 hei, jenta mi begynte å le for noen dager sidenm.. hun er 2 mnd og 3 dager idag.
strekkmerketrollet Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Hun lo sånn sjikkelig når hun var litt over 3mnd. men da hadde hun holdt på å skratte å hyle en stund for å få det til
pandabjørn Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 min gutt er 14 uker og han har IKKE begynt å le ennå men det kommer nok med tiden ) noen babyer er tidligere ute enn andre og det behøver ikke å være noe galt med de forde...... men kanskje folk her inne hetser en baby som er sent ute for å gå eller krabbe hvis den er sent utviklet om dere skjønner så slike tråder om når begynte deres baby å ?? kan virke konkurrende selv om det ikke er det om dere skjønner hva jeg mener
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 10-11 uker gammel her. Første latterkula kom vel først noen uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå