glad_jenta Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 hva gjør dere når barnet skriker i vognen å det er 2 km unna hjem? lar dere barnet skrike? tar dere det opp? bygger opp med dyne så barnet kan sitte? barn i 4 mnd alder jeg tenker på
Livmor Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 4 mnd er vel litt tidlig for dem å sitte. Hadde nok tatt opp babyen og prøvd å roe h*n ned, for så å legge tilbake i vogna. Er skrikinga helt ille går det jo an å bære et lite stykke. Hvis ikke er det bare å sette opp tempoet:) Er nok mange mødre som har strenet hjem i full fart med hylende baby i vogna:)
WP-TLogPeanut Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Jeg går kjempefort hjem,eller finner et sted jeg kan sette meg og gi henne mat. Skriker hun i vogna er det alltid fordi hun er sulten.
Luca Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Slik er det her også, gråter hun er det alltid fordi hun er sulten. Så finner jeg et sted å sette meg, og etter litt pupp er vi klare igjen:-)
glad_jenta Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 Altså har ingen plass å sette meg ned skjønner dere:( Dårlige greier,skulle vært benker med 100 meteres mellomrom,hehe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg bruker å sette henne litt opp. Selv om hun bare er litt over 4 mnd. Da blir hun storfornøyd. Det er jo ikke snakk om så veldig lang tid da!
Ruske-Sara Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Min gutt på 3,5 mnd kjeder seg noen ganger når han ligger i vogna og er våken. Hvis han da skriker, tar jeg han opp og bærer ham med den ene armen, og dytter vogna med den andre. Når han har fått sett fra seg litt, legger jeg han ned igjen, og da er han stort sett fornøyd. Er han sulten, så er det bare å stoppe og amme. Spesielt de første ukene, er sultskrik veldig intenst, så jeg husker jeg en gang etter å ha gått av t-banen måtte amme stående bak noen busker før jeg kunne komme meg hjem.
joplaya Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 har skjedd flere ganger at jeg har nesten løpt med vognen hjemover, har liten bebi på 8 uker,.synes det er flaut.. men bebi gjør som hun vil hun!
mamma-milla Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 nå som det er sommer kan du jo ta med deg ett teppe og sette deg ned ett sted og gi litt mat.. eller prøv og ha med noen leker i vogna?
glad_jenta Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2006 leker har jeg.men om jeg vil sette meg i en grøft er en annen ting,hehe:)
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Var en dag her, da jeg måtte la han ligge å skrike de siste 4 - 5 min. Det regnet og blåste! Når vi kom hjem hikstet og skrek han lenge etter jeg hadde tatt han opp.. jeg hadde verdens værste samvittighet! Gjør det aldri igjen! Her fungerer det å gi han en leke som han kan slenge rundt seg, åpne opp så han kan se på trærne, eller vi tar han opp og koser litt før vi legger han tilbake.
mai mammaen til to Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 jeg pleier å ta datteren min opp jeg..hun er 9 uker...bruker bære selen en del..har paraply med om det regner.. hvis hun vil ha mat slenger jeg puppen ut..hehe..bryr meg ikke om hvor det er..kan amme ståene jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå