Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Jeg og sambo driver å småplanlegger vårt framtidige bryllup...vi er forlova men har ikke bestemt noen dato enda. Vi er enige om at vi vill ha et litt spesielt bryllup som folk kommer til å huske, men pomp og prakt er ikke akurat vår stil så vi må finne på noe alternativt. Vi møttes på en "cowboy-fest", og liker denne stilen.....sa på spøk til samboern min en dag vi satt å prata om bryllup at "kansje vi skal ha et cowboy-bryllup"? JA svarte han da!! Satt lenge å diskuterte dette og fant ut at alle gjestene kunne kle seg i western-antrekk (dongri, vest, sjorte, store kjoler eller indianer-antrekk) bartenderne kunne vært pyntet som saloongirls, og toastmasteren kunne vært sherrif. Vi så også for oss at vi rir til festlokalet og alle gjestene står utenfor og ønsker oss velkommen når vi kommer dit! Jeg skal selvfølgelig ha en nydelig kjole som er westerninspirert, og sambo skal være "handsom cowboy" =) Festmusikken skal selvfølgelig være country! Vi synes selv at dette kan bli en minnerik og spesiell bryllupsfest som blir husket lenge, men jeg er litt redd for at endel kan synes at dette blir for "harry"....et bryllup er jo en veldig tradisjonsrik handlig. Hva synes dere om et sånnt bryllup?? Og hvor mye hensyn skal man egentlig ta til andres meninger om hvordan et bryllup skal være...det er jo vår kjærlighet som skal feires!
vi har verdens fineste gull Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 jeg synest det ørtes utrolig festlig og gøy ut:) et bryllup er deres dag og dere kan jo evt skrive i innbydelsene at siden vi traff hverandre på en cowboy fest innviterer vi herved dere til et cowboy bryllup.... gjestene kommer nok til å stor kose seg og jeg skal love deg at de kommer til å huske deg for alltid:) man skal dere gifte dere i kirka???
Månestråle85 Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 hørtes kjempekult ut! noe alle kommer til å huske, det kan jeg garantere! go for it, sier jeg.. yiiiiha!!
Månestråle85 Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 glemte å spørre... kan jeg være sånn saloongirlbartender eller? ELSKER de kjolene, hehe. og har bartendererfaring
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Ja vi skal gifte oss i kirka ja =) Blir kanskje utradisjonelt med westernantrekk i kirka, men det er ei ganske gammel kirke (fra ca 1750) så det har vel vert endel forskjellige bryllupsantrekk i den kirka oppgjennom tidene kan jeg tenke meg =)
vi har verdens fineste gull Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 å jeg vil gjerne stå for musikken.....country er kuuuult....jeg kan ikke synge, men jeg kan mime?????
vi har verdens fineste gull Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 helt sikkert:) men hu? husk å få alle gjestene med på linedance:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Må nok bli linedance iløpet av kvelden ja =) kruttlapp-pistoler og mekanisk okse...kan bli en trasig kveld for besteforeldrene våre tror jeg =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Blir det dumt å ha DJ som står for musikken....blir så dyrt med levende musikk, og vi kjenner midtnorges mest populære partyDJ =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Klart dere kan ha dj til å stå for musikken! Kanskje avklare med presten ang antrekk på gjestene?? Ikke sikkert det er så populært om noen "tar den helt ut" med "pistoler" etc.
Pixie Power Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Høres kjempeflott ut - fordi det er slike DERE ønsker det. Og det er det det handler om :-)
Sjokoholikern Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Dødskult tema!! dette bryllupet kommer nok ingen til å glemme :-)
Cat.68 Skrevet 10. juli 2006 #15 Skrevet 10. juli 2006 Go for it girl!!!! Det hørtes jo kjempekuult ut. Det bryllupet har jeg lyst til å være gjest i )
lille imy Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 vi møttes på cøntry festival på vinstra, og satt å diskuterte akkurat det samme.... men vi trakk oss. skulle melde oss inn i linedanse klubben her oppe, for å friske opp danse kunskapane. å no he vi ikkje meldt oss på nåke som helst........ blir vist berre kline dans me oss trur ej. ej e MESUNNLI ej
lille frøken heffalomp Skrevet 10. juli 2006 #17 Skrevet 10. juli 2006 hehe...kult... og så må dere ha tomatbønner og flesk som nattmat.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #18 Skrevet 10. juli 2006 Så arti å lese at det er flere som liker bryllups-ideen vår =) Ble så glad nå, lurte på om det bare var jeg og sambo som er litt smårare =)... Kruttlapp-pistolene er ikke beregnet til å bruke i kirka, men i de sene nattetimer når det er tillatt med skikkeli fest og morro!! Stakkars presten må nok advares om klesstilen i dette bryllupet ja......stakkaren får vel slag el no når kirka blir invadert av en gjeng cowboys/girls og kanskje en indianer eller to! Vi må vel ha en skikkelig middag som ikke er så veldig westerninspirert....bønner og flesk passer ikke i bryllup! Kanskje en saftig biff?? Noen forslag? =) Hilsen HI
mamma:) Skrevet 10. juli 2006 #19 Skrevet 10. juli 2006 Ja,hvorfor ikke? Løser opp stemningne bra også. Det er dere om bestemmer hvordan deres brylupp skal være:) Høres kjempeartig ut, skulle ønske noen ba meg i cowboy-brylupp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå