Gå til innhold

5,mnd den 11...kryper kjempebra..ålekryper....hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

allerede...det går faktisk kjempe fort..er ikke lenger mulig å* bare* gå på kjøkkene en tur..da var hun plutslig under stuebordet..hehe

synest det var i tidligste laget..eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke du som også syns det var på tide at babyen din snudde seg rundt da hun var 2,5 mnd også da?

Skrevet

nei????? hæ?

hva er problemet ditt da?

Skrevet

Da beklager jeg, syns det var du som hadde det i et innlegg. At hun snudde seg en vei da hun var en 4,5 mnd, og det var det som var på tide(tok feil, beklager igjen:-) siden hun hadde snudd seg andre vei allerede som 2,5 mnd.

Skrevet

hun snudde seg tidlig men det var bare hennes fortjeneste...jeg har det ikke travelt..det er det hun som har en travel liten pike dette=)

alt i orden..=)

Skrevet

oi så gøy da:) tidlig ja trur jeg:)

Skrevet

flere som har slike aktive små=)

Skrevet

Mitt lille gull er 5 mnd i morgen.. den 11.. hun åler seg fremover sakte men sikkert... fort går det i alle fall ikke!!

Skrevet

Min lille snuppe på 5 mnd og 1 dag har ikke begynt å snu seg fra rygg til mage ennå. Så åling\kryping blir det nok lenge til her i gården. Stor forskjell på disse småtassene.

Skrevet

mente ikke raser fart hehe men hun bruker ikke lang tid på å komme seg rund om kring... storebroene bevgde seg ikke av flekken før 7-8 mnd.. ble bare litt overrasket=)

Skrevet

Min datter har nettopp skjønt hvordan hun skal åle seg fremover også, (for et kvarter siden)hun er 5 og en halv mnd. Men hun gjør det bare hvis vi legger noe veldig interessant foran henne, feks fjernkontrollen. Jeg og mormor syns det var veldig gøy da, og hoiet og klappet;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...