Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla reagerte ingenting på den fyrste trippelvaksinen, men vart tjukk, hard, raud og blå (ganske stoooort) på låret då ho fekk sprøyte nr. 2.

På torsdag fekk ho den tredje av desse sprøytene, denne gongen i armen. No er armen vorte 2-3cm tjukkare enn normalt, ho er svært raud og hard, samt litt blå (amme som låret forrige gong). Men no har ho fått denne reaksjonen etter berre ein dag (byrja i går). Forrige gong tok det opptil ei veke før det skjedde noko... I går sov ho uvanleg mykje syns eg...

Kva meiner de eg skal gjera? Virkar ikkje som om ho har noko ubehag då. Har ikkje tatt i stikkområdet då, i tilfelle det gjer vondt...

Nokon som har opplevd liknande?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt til helsestasjonen om jeg var deg. Fortalte du noe om det etter forrige vaksine? Det er jo tydeligvis ikke noe farlig, men det hørtes jo ikke noe godt ut.

Skrevet

Eg fortalde om det forrige gong ja. Dei vurderte å ikkje gje ho fleire sprøyter, men dei gjorde no det likevel.

Men det som er så rart, og som eg ikkje vil skal skje denne gongen, var at stikkområdet var hardt, raud (blått) så lenge. I over ei veke, om eg ikkje hugsar heilt feil. Tok bilete av det og greier. Skal gjer det denne gongen òg. Kanksje eg skal visa dei til helesøstra?

Ser ikkje noko godt ut altså.... Stakar vennen min altså..... (men det virkar som det er verre for meg enn for ho for å sei det slik! *ler*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...