3 *guttemamma Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Ville bare si hei og presentere meg Er ny bruker på denne siden, Var endel på bim i vinter/vår som hegebolla). Siste tilskudd i familien har rukket å bli 3 mnd og mor begynner såvidt å få litt tid til pc-bruk igjen. Har også to gutter på 5 og 8 år Kjempegreit med forum for oss med litt større barn også.
☆Gudlo☆ Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Velkommen så masse til deg:) Tar litt tid før man får svar og sånn her enda, men håper og tror at med tiden blir det full fres her inne:) Håper du vil like deg her, det gjør jeg:)
PrinsesseSjefen Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 velkommen hit!! her også tre barn, men jeg har "bare" jenter. Har vært ganske stille i det siste her, men vi får håper det tar seg opp igjen etter sommerferien.
Sassy. Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Velkommen velkommen :-D Trenger flere folk her inne :-)
Meta68 Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Velkommen! Er også ny. Vi får håpe vi klarer å få sving på forumet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå