Gå til innhold

I morgen braker det løs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen nerver enda:)

gleder meg bare til å fa det overstått så livet mitt kan komme i rute igjen.. litt rar jeg? neeehh..

Gleder jo meg selvsagt til morgendagen da... Så masse familie som er kommet på besøk.. kjempekos:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til da og håper du koser deg masse ;)

Skrevet

oi, lykke til. (-:

Jeg har 3 uker igjen og er drit nervøs allerede..

Skrevet

Da sitter jeg her å venter på å bli kjørt til frisøren.... regnet pøser ned.. hehe... og vi har cabriolet... hehe.. so much for that.. jaja..

Blir nok bra allikavel.... :)

Skrevet

hei!!!gratuelere som nygift!!håper dagen deres ble flott:)nå er det 6 dager til det er vår tur!!gi oss et lite referat fra dagen da?og hva du var fornøyd med og eventuelt ikke så fornøyd med

Skrevet

Takktakk!

Dagen var kjempeflott... rett og slett fantastisk!

Eneste jeg har å klage på er været:) Men det gikk kjempefint allikavel..

Også stoppet cd spilleren som vi skulle bruke til brudedansen å virke.

Men spillemannen vår spilte en annen sang og vi klarte nå å danse til den også...

Ellers så var alt bare flott.... ikke noe som gikk gale... folk danset og koste seg... spiste masse god mat...

Det som jeg ikke angrer på at jeg gjorde var at jeg fikk en ordentlig visevert.. ikke en sånn drikke seg full visevert.. Hun hadde hele tiden full kontroll og var flink til å improvisere hvis noe var litt utenfor programmet.

Hun var i tillegg kjempeflink til å få folk til å le... morsomme historier og søte vitser.. i akkurat passe mengde... I tillegg var hun flink med selskapsleker slik at hun fikk folk lett igang...

Var iallefall kjempeartig:)

Lykke til alle kommende bruder... dere vil nok få en flott dag..

Og nyt dagen.. den er altfor fort over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...