Gå til innhold

ble LITT satt ut i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har finnet en vong som jeg bare virkelig har falt for. har vert og sett på den sån ca 20 ganger om dagen de siste dagene (jobber like ved)

å så kommer Xen min (ikke barnefaren) innom jobben min i dag. og jeg MÅ jo vise han vogna. dum som jeg er drar jeg han med inn i butikken og peker på vongna jeg elsker. og dama i butikken tror jo selvsakt det er pappaen til babyen, og hun ser det som sin jobb og fortelle han hvor fantastik denne vongnen er. hun vet jo at jeg elsker den så om hun virkelig setter alle salgstrikks in nå så er salget i boks.

så hun tar jo helt av å forteller ALT som går ann og fortelle om en vongn. så prøver jeg og avbryte henne og si at det ikke er barenfaren som er med, men da tar Xen min og avbryter meg samtidig som han holder rundt meg. å hele tiden kommer han med kommentarer som

"denne passer jo kjempefint" og "den virker jo kjempe solid og fin"

jeg ble så satt ut at jeg viste til slutt ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. han så så stolt ut, som om han virkelig gledet seg til og bli pappa.

han vet det ikke er hans, men jeg vet han skullle ønske det var det. så fikk veldig vondt av han.

så klarer jeg til slutt og dra han ut av butikken da og jeg skal tilbake til jobb. så får jeg den største klemmen noen sinne.

har ikke snakket med han etter på, vet ikke helt hva jeg skal si. ble så rart alt sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, her er det lett å gjøre seg mange tanker. Ja, han er nok klar for å bli pappa. Kanskje stepappa?

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

he he.. ja kansje. han er den eneste mannen jeg noen gang har elsket så han klarer og gjøre meg forvirra så lett.

men jeg skal være veldig forsiktig, for vi er veldig forsjelige og jeg blir så lett såret av han. han har greid det noen ganger tidligere.

hm... litt morsomt og da.

du må minne meg på og være forsiktig om jeg tar helt av ;)

Skrevet

Har du noen følelser for han da? Om du har det så går det jo ann å date litt og se hvor det bringer??

Lykke til :)

Skrevet

Syns det hørtes topp ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...