Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 ÅÅÅÅÅÅÅ dette går bare ikke, lille gutten e bare tre måner. Typen å jeg har bare hatt sex tre ganger å da har han hoppet av i svingen,,,, uff så jeg angrer nå! E kvalm på kveldene å akkurat det va jeg sist å, begynner nesten å gråte nå! Noen andre som har opplevd å bli gravid så fort?
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 maaaaaaawh.... Jeg har!!!!! :/ *velger å være anonym nå* Jeg hadde sex med daværende sambo 5 uker etter fødsel, ikke fått mensen igjen..... Tiden gikk og jeg fikk fremdeles ikke noe mens! Så skulle jeg begynne på p-pillen og legen min sa at jeg kunne begynne selv om jeg ikke hadde fått mens tilbake... Jeg tok en test, bare for å være 100% sikker... jooooda.... GRAVID! Det var da bare 11-12 uker siden jeg hadde født, en hard fødsel, laaaangt og tungt sv.skap..... Så jeg valgte abort.... Tungt valg, men er gla for det i dag... Jeg tok medisinsk abort, gikk veeeldig greit.... Følte det bare som mensen, bare man blødde mer... Jeg er gla for det, hadde vært vanskligere måtte jeg blitt innlagt osv osv.... Dem på sykehuset, legen min osv skjønte meg veldig godt... Dem spurte ikke om jeg var sikker eller noe, bare "åja, ser du har en liten en ja... Nettop født.... Skjønner det ble litt for tett dette" Vet ikke hva du vil gjøre jeg???? *trøsteklem*
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 GOD DAMN IT!!!!!!!!!!!! Velger å være anonym my ASS!!!!!!!!!!! *ikke la meg gilles nå dere som er imot abort da* :/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 ikke greit i det hele tatt!! Blir nok abort for meg å, klarer ikke en liten til nå! Hadde også et forferdelig svangerskap å fødsel.....ååå angrer sånn på "hoppe av i svingen" metoden! Hvorfor kan man aldri lære?
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Hadde jeg vært i din situasjon Nemin*mamma til Emil & Bastian så hadde jeg gjort akkurat det samme, selv om jeg vet hvor fantastisk det er å få barn. Det hadde blitt litt for mye ja... Så ikke noe pepper fra meg.
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Ja jeg vet.... Kjipt det der.... men lover deg at du gjør det aldri igjen da Kommer nok til å gå veeeeldig bra skal du se
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 ja om jeg ikke har lært nå så kapper jeg hode av meg selv,,,eller noe sånnt! Skal ta test i morgen, vær snill å kryss fingre å tær for meg! Men hvordan e det egentli når man ikke har fått skjikkeli mensen tilbake? bare hatt noen småblødninger innimellom, kan man forsatt ta test? KVIR MEG!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 *krysser alt som krysses kan for deg* ja jeg tok jo testen uten å ha fått mensen tilbake etter fødsel..... jeg har jo fått eggløsning, noe jeg absolutt ikke tenkte på!!!!!!!! :/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 e så nervevrak nå,,,,, abort e jævli da, men kan abselutt ikke få et barn til nå!!!! det e ikke noen andre "kvalmebyer som går nå" sånn som kommer ca i åttetiden hver kveld!? eller fire kvelder på rad?? hehe gråte gråte!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Å herregud! Er for abort, men hvor "lur" går det ann å være? Greit at det går ann å være uheldig, men om en absolutt ikke vil ha barn, så hopper man IKKE av i svingen. Har selv blitt gravid på den måten, men valgte å ta ansvar. (og nå har vi verdens nydeligste gutt) Synest det blir litt for dumt å fiske etter medlidenhet her inne, når du har vært så tankeløs. Min mening. Det er tross alt snakk om ett lite barn.
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 hihi, omgangs syke med klokke ja vet abort er jævlig, men noen ganger må man tenke på seg selv, psyken og faktisk den nye lille.... ta testen du, og OM du er gravid og vil ha abort så bestiller du time til lege med engang. Dem ordner time på sykehuset med engang oxo, så slipper du å gå lenge å gruble frem og tilbake, og fosteret får ikke vokse noe det heller....... *føler sååååå med deg nå* går bra til slutt, uansett om du ombestemmer deg eller ikke
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #13 Skrevet 7. juli 2006 folk må for all del gjøre det som er rett for dem. MEN jeg hadde aldri tatt abort!! IKKE av en så egoistisk grunn! Hadde det vert av medisinske grunner, hadde det vert noe annet (fare for livet til mor e.l) vi strevde i mange år før vi ble gravide, og har lært oss at det å bli gravid er INGEN selvfølge - eller menneskerett! Det å få et barn er en velsignelse! Med dette innlegget mener jeg ikke å rakke ned på deg - eller noen andre, vil bare formidle at; for alt du vet, så kan dette vere ditt siste svangerskap.. det finnst ingen garanti for at det skjer igjen!
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #14 Skrevet 7. juli 2006 ja, men er ikke blitt et foster engang når aborten gjøres da... det er et embryo.... og vi vil alle se på barnet vårt å tenke at TENK om man hadde valgt det vekk osv osv.... jeg var veldig imot abort selv før, men kom desverre (ja baaare min egen feil) opp i den sitasjon at dette skjedde...... jeg skjønner hva du mener og alt det der, men nå har jeg vært oppi samme greia som HI og vet at det er jævlig vanskelig å være henne nå.......... så uansett hva hun velger, så velger hun for seg selv og trenger ikke en masse pepper for det..... mener jeg da men hadde hun gjort denne feilen ENDA enganh, hadde jeg spent henne i leggen jah
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 ups, øya mine gikk i kryss... trodde det sto du var imot abort :/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #16 Skrevet 7. juli 2006 Blir bare så himmla provosert av folk som tar abort, når de er så uforsiktige. Skjønner det kan være tilfeller da prevansjonen svikter. Men, bruk i det minste prevansjon. Skjønner hun er i en vanskelig situasjon, men tror ikke jeg hadde lagt ut ett slikt innlegg engang jeg. Vært altfor skamfull. Det er bare ett embyo, men i mine øyne like fult ett kommende barn.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #17 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skjønner deg utrolig godt om du velger abort HI. Hadde gjort det selv hadde jeg blitt smelt på tjukken igjen etter så kort tid. Jeg henta p-piller i dag hos legen og det er 9 mnd siden jeg fødte. Har ikke blitt gravid enda men det føler jeg bare er flaks, egentlig. Håper du ikke er gravid så du slipper dette styret, men hvis du er gravid så er det godt du er sikker på det du skal gjøre. Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #18 Skrevet 7. juli 2006 vi var på UL i uke 5 i svangerskapet... så hjertet dunket.. Jeg har elsket henne siden!!!!!!!!!!!!!!! embryo? so what? Like fullt et barn!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #19 Skrevet 7. juli 2006 greit nok at prevansjon kan svikte..... men "hoppe av i svingen"?? GET REAL!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #20 Skrevet 7. juli 2006 Kan ikke fatt å forstå at dere som "rakker" ned på henne for innlegget og tankene hennes.. kan dere ikke heller la være å svare da.. bedre om dere feier for egen dør..!!!!!!! Men der finner dere kansje ikke noe? hva godt kommer ut av kommentarene deres? Ingenting! Hun har det vel fælt nok..
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #21 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har ikke og kan ikke forestille meg på noen som helst måte. Ville bare ønske deg lykke til uansett utfall.
lbml Skrevet 8. juli 2006 #22 Skrevet 8. juli 2006 Jeg ble ikke gravid så fort etter, men nesten. Jenta vår var bare 6 mnd da jeg ble gravid igjen. Det er slitsomt med 2 små, men absolut verdt det. De er blitt 2 og 3 år nå, og er kjempe gode venner. De har stor nytte av hverandre.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #23 Skrevet 8. juli 2006 Skriver hun innlegg her, så får hun jammen tåle å høre meningene til folk. Dette er vel ett forum det er lov å lufte meningene sine, og det har vel ingenting med at jeg "rakker" ned på henne.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #24 Skrevet 8. juli 2006 Hoppe av i svingen?? Kunne du ikke tenke deg at det kunne gå "galt"? Stå til ansvar for sine egne handlinger sier nå jeg. Helt enig med anonym lenger oppe; når en legger inn innlegg her, må man tåle å høre andre sine meninger også.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #25 Skrevet 8. juli 2006 Håper bare dette innlegget minner andre som praktiserer det samme om at det overhodet ikke er trygt! Hva med å ha en pakke kondomer i skuffen når lysten kommer? Skjønner godt de som ikke vil begynne med piller etc så snart etter fødselen, men er man såååååå sugen på sex klarer man å ta sine forholdsregler. Håper HI tar ansvar og at det blir koselig med to tette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå