Gå til innhold

Folk tenker ikke lenger enn nesa er lang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og junior var på lekeplassen idag for å kose oss og leke med andre unger.. Junoir satt i sandkasse med et par andre unger og vi mødrene satt på noen benker rett ved siden av.. Plutselig så jeg att junior sugde veldig på ett eller anna så jeg gikk bort til han for å plukke ut det han hadde i munne.. Jeg ble helt sjokkert da jeg så hva han hadde puttet i munnen, og priser meg fortsatt lykkelig for at han ikke svelget det.. Det som lå nedgravd i sandkassa, var ei knust ølflaske.. Så han hadde da fått glass skår i munnen.. Herregud tenk om han hadde knust det.. så det er da noen som har hatt glede av å ha fest på en lekeplass.. Knust ei flaske og gravd den ned i sandkassa.. Tenker ikke folk over hvem som leker i ei sandkasse, og at sannsynligheten for att disse små ofte putter ting i munnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen idioter...godt det gikk bra med barnet ditt!

Skrevet

Nei,folk tenker ikke i det heletatt tydeligvis. Får grøssninger av å tenke på det.

Skrevet

Jeg tror mange er utmerket klar over hva de gjør, det er bare det at de gir fullstendig faen.

Skrevet

Dessverre er det slik att de som ikke har barn selv tenker ikke lengere enn på seg selv virker det som.

Så fint att det gikk bra med ditt barn da.

Skrevet

Det er vel noe vi fleste har gjort, men at dere bare har glemt det. Husker ikke dere hvordna det var å være ung, dum og unsvarlig? Noen kyr husker tydligvis ikke at de har vært kalv..

Skrevet

Nei, jeg mener ABSOLUTT ikke å være skinnhellig, men noe så idiotisk har jeg aldri gjort. Jeg har vært dritings og røykt rever, men knuste flasker gir meg bare grøssninger!!! Jeg har vært en skikkelig dyreelsker siden jeg var liten, og når man har vært hos dyrlegen en gang, og fått sydd sammen en hundepote, HATER man knuste flasker for evig! Så glasskår-hatet kan godt begynne, selvom man er ung, dum og uansvarlig.

Skrevet

Nå var det i grunnen ikke for å være "artig", at jeg kom med min tirade mot knuste flasker. Jeg er ikke bedre enn at jeg kjefter på unger/ungdommer som plager andre barn/dyr eller knuser flasker, (for det er faktisk ganske farlig). Jeg har selv en del ganger stått ute i gata med kost og feiebrett og kosta glasskår, det er noe skikkelig d....

Skrevet

Men nå synes nå jeg at du er artig lell

Skrevet

Så fint for deg, at det ikke skal mere til, for å more deg!

Le og kos deg videre!!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...