Gå til innhold

Pjuuuh, fikk bytta farge på vogna ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde bestilt den helt sorte edge duo combi vogna fra emmaljunga... så begynte jeg å tenke på den brune, eller elk som den heter... og jeg har tenkt og tenkt og tenkt.... natt til idag fikk jeg nesten ikke sove, lå bare på å tenkte at det var den jeg ville ha - så dro jeg på butikken idag, og fikk heeeldigvis endret bestillingen.. jippi=)

og nå har vi fått stellekommoden i hus... nå begynner det å nærme seg.. (litt, ihvertfall?) :D

god helg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he... det er rart hvor mye man kan tenke på en vong. har funnet en basson som jeg bare virkelig har falt for. og jeg klarer ikke tenke på noe anet en den fine vongnen. jeg vil aller helst ha den her nå. og hadde jeg hatt den her hadde jeg sikket tatt den med meg opp i senga når jeg skal sove. hm.. viste ikke at jeg kunne like en ting så mye :D

Skrevet

hihi, ja.. vi er noen merkelige skapninger;)

er glad jeg ikke skal få den i hus før om et par mnd... hadde sikkert slitt den ut fram og tilbake gjennom stua!

Skrevet

He, he, ja det er merkelige greier.

Vi har kjøpt en fin, brukt vogn som vi satte hos foreldrene mine så lenge, for de har mer plass. Synes det var helt trist å dra i fra den, og hver gang jeg er hos dem så må jeg opp på loftet og se på den... Hadde det vært plass kunne sørenmeg jeg og hatt den i senga!

Det minner meg litt om da vi var unger og fikk fine julegaver, da måtte jeg line dem opp rett ved siden av sega, slik at jeg kunne se dem med en gang jeg våkna..

Skrevet

"sega", ja, også kjent som senga....

Skrevet

Da jeg ventet datteren min så hadde vi ingen annen plass å ha vogna enn på stua de siste ukene før fødselen. Jeg la en bamse i den og trilla fram og tilbake de tre metrene plass på stuegolvet... følte meg litt tussete... så snakka jeg med farmor, og hun fortalte at da hun ventet min far (sin første) så pakket hun håndlær inni noen babyklær og la i vogga for liksom å se hvordan det kom til å bli med en liten en der... hehehe... tror det er sånn vi jenter er, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...