Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg kjøpte det forleden, men den var jo kjempehard inni..? Skal den kokes eller noe sånt først? Hvordan skal man gi det??
~**nuttis**~ Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Da er den ikke moden.Skal skrapes med skje.Skal ikke kokes eller noe.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Men alle på butikken var jo like harde jo....Får se om jeg finner en myk en neste gang da.. HI
april 06;) + mai 09* Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 la den ligge i romtemperatur et par døgn så er den nok blitt moden. Er ofte det at det er vanskelig å finne de passe modne i butikken, så jeg pleier kjøpe innimellom og ha liggende. (ikke til minsten, han er for liten enda:)
Halloween-mamma Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Heisann, du kan kjøpe dem harde og la dem modne på kjøkkenbenken! Den er moden når du kjenner at den gir litt etter. Vær obs på at hvis du trykker for hardt på den vil den få brune flekker på fruktkjøttet inni. Problemet med endel av de modne avocadoene man får i butikken er at de ofte er veldig stygge inni etter slagskader og at folk har knepet på dem. Jeg kjøper slike kun hvis jeg må, har opplevd å måtte kaste så mange som har vært stygge.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Tips ang.å modne frukt fort: putt frukten i en pose med et eple,da modner den fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå