Gå til innhold

litt nyskjerrig her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange barn har du og hvor gammle er de?

og hvordan gjor dere det med bryllups festen ang barnevakt, og bryllups reisen, blir de med?

 

 

jeg har en tulle paa snart 5 maander, regner med hun blir med paa bryllups reisen, blir vel heller en familie tur det ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser på bryllupsreise først...så alle er solbrune og uthvilte!! 5 dager etter gifter vi oss...og hele feiringa skal holdes på en luxushytte, 3 dager til ende for alle sammen...

 

Så ungene er med på alt.. 2 og 5 år.

Skrevet

aa det hortes herlig ut! kan jeg sporre hvor denne luxus hyttene er henn?

Skrevet

http://www.digerasen.no/

 

Trykk på interiør og eksteriør........Enda finere i virkeligheten!! Nyydelig sted....

 

Luxus er vel kanskje ikke rette ordet, men det er ikke høyfjellshytte heller.......en stor hytte/hus med høy standard.... ; )

Skrevet

Jeg gifter meg i morgen... skal samtidig døpe snuppa.. Hun er snart 5 mnd.

Under selve bryllupsmiddagen er hun hos barnevakt, men kommer opp på selve festen... Har med både vogn og reiseseng til henne...

Nå skal ikke vi på bryllupsreise... men hadde vi skullet så hadde jeg tatt henne med... Hadde ikke klart å være vekke fra henne så lenge...

hadde gått konstant å tenkt på henne og da hadde ikke bryllupsreisen blitt

noe kjekk....

Skrevet

tulla vår er 1 år og 10 mnd når vi gifter oss. Hun skal være brudepike.

 

hun kommer ikke til å være med på festen etterpå for da får vi ikke den samme roen, og det hadde blitt lange timer for henne.

 

Å bryllupsreisen??? hadde vært deilig å reist bare oss to:)

Skrevet

Gifter meg 5.august. Tulla er da 4mnd. Forloveren min skal bære henne opp kirkegulvet, så hun skal være brudepike=)

Hun skal være med på alt, men har en barnevakt til å ta seg av henne under middagen. Tar med vogn, litt leker osv. Tenkte at hun kunne bli lagt i vogna når det blir kveld. Så skal vi ta henne med til hotellet vi skal bo på den natta.

 

Bryllupsreisen tar vi senere, så blir bare hytta nå (og hun skal selvfølgelig være med)

Skrevet

Jeg giftet meg for 4 aar siden, foer den lille rakkeren kom til verden. Men da da jeg leste innleggene deres, kom jeg til aa tenke paa bekjente av meg som absolutt vil bevare parforhold-dimensjonen naar de reiser paa ferie. De tar med seg en av de faste barnevaktene, ei rolig ung skolejente (15-16 aar) som er storforneoyd for aa faa "gratis" tur. De tar da inn paa to rom - et til foreldrene og et til barnevakten og til babyen. Det blir jo dyrere (1 billett og 1 rom ekstra + kost til barnevakta), men nettene kan brukes til andre ting enn aa sove og man kan dra paa romantiske eskapader noen dager i ferien, og vaere sammen som en familie (sammen med barnevakta, da men) andre dager. Man kan kanskje heller dra til litt mindre eksotiske steder og heller ta seg raad til aa ta med barnevakta?

Skrevet

Vi har ei datter som da er 1,5 år. Hun skal være brudepike og være med på alt så lenge hun selv greier det. Hennes tante har sagt seg villig til å passe på henne i kirken og resten av kvelden.

 

Bryllupsreise har vi ikke planglagt.

Skrevet

vi skal ha barnevakt på poden vår, som da er 10 mnd.

 

han skal vere med på noen bilder på kyrkje trappa, men resten av dagen skal han vere med gammle svigers.

 

 

vi reiste på tur i 14 dager uten vår sønn, da han var 8 mnd, og det gikk helt fint. det vaqr nokk jeg som hadde det verst av oss to. vi har vert hjemme i 1 mnd nå, og har ikke merket noen ting på ham.

 

ha en flott bryllupsreise uten barn, om barnet er lært opp til å vere med anndre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...