Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått hele svangerskapet uten kynnere eller noe. Men nå etter en runde i høyet kommer de vonde og stramme! Er litt fornøyd nå, at det liksom skjer noe. Men det er jo ikke behagelig akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg ser vi har termin samme dag. Jeg har hatt kynnere siden 4.mnd jeg, kjempegøy....

Skrevet

kanskje det er begynnende rier siden de kom nå etter sex!? sæden er jo med på å få ting til å skje:-)

Skrevet

Å! Da synes jeg synd på deg!! For det er ikke direkte deilig! Men jeg er så fornøyd med at det endelig skjer noe her! Siden det nermer seg liksom!

Begynner jo å bli litt lei, og det er tungt i varmen!

Formen din da?

Skrevet

Kan ikke være rier nå hehe, skal i bryllup til venninna mi i morgen, og jeg er frisøren hennes! :)

Skrevet

Jepp! Stakkars henne da! Men Lucy me! Er klar som et egg vi! :D

Skrevet

skjønner jeg veldig godt! begynner bli litt for klar jeg og, med tanke på at jeg "bare" er i uke 35.. haha..

Skrevet

Er jo ikke så lenge igjen til deg heller da! Men det er jo så tungt de siste ukene, å spesielt i denne varmen! At jeg skjønner godt at du er klar! Holder på å renne bort her!!

Skrevet

klar er vel egentlig bare fornamnet.. ja, er sinnsynt så varmt det har vært.. men er bedre her idag, har regnet litt og er ikke 30 grader i vherfall!

Skrevet

Uff, jo jeg sliter sinnsykt i varmen, i dag har det vært overskya og litt kjøligere og det var herlig!! syns det er kjempehardt i den sinnsyke varmen vi har. Og ja, jeg er drittlei og nå, så nå må han bare komme, har vært klar lenge nå vi :-))) hehe....

Skrevet

tenkte på rier jeg når jeg leste dette da;)

Skrevet

Nei! Må ikke si sånt! Det går ikke med rier i dag hehe...Men de kommer faktisk i regelmessige tak. Men satser på at det er kynnere jeg nå! Aner forresten ikke hvordan man kjenner forskjell på rier å kynnere siden jeg aldri har hatt noen av delene...

Skrevet

dytter:)

lurer på hvordan det gikk jeg. kynnere eller rier? og om hu brura fikk ordna håret sitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...