Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Sønnen min på 4 og en halv mnd har ved flere anledninger begynt å riste ukontrollertbart mens han blir ammet.Dette varer i ca 10 til 15 sek hver gang.Dette skjer ofte når han er veldig sulten og veldig trøtt. Noen som har opplevd lignende??
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Uffa da, dette burde du ha fått sjekket opp med legen synes jeg. Kan jo være at han får veldig lavt blodsukker når han er veldig sulten, at det er derfor han skjelver. Men jeg synes det er litt rart at han skjelver når han er trøtt da. Vil anbefale deg å få han til legen å få sjekket det opp.
Guttemamma x 3 Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Har permaturbarn og opplevde det på sykehuset før vi kom hjem. Ble sjekket av legene der, men de fant ikke noe feil. Det gikk over av seg selv etter noen uker. Nå er Lillemann 15 mnd. og frisk som en fisk. Ville nok fått det sjekket for sikkerhets skyld, men det behøver altså ikke være noe.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 min baby har gjort det mange ganger. helt vanlig!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå