Gå til innhold

Hadde analsex igår, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte å blø i rumpa, for kondomen var full i blod. Hvorfor det? Vi tok det jo rolig, og det ble jo "glatt"... Må jo ha vært skikkelig turn-off for gubben som stod å så på det der... =( Er andre gangen vi prøvde analsex, første gang var for to år siden... Første gangen kom han ikke helt inn i meg, men det gjorde han igår. Kan jeg rett og slett ha begynt å blø fordi jeg ikke klarte å slappe av helt hele tiden, og strammet til? Var jo litt uvant så jeg klarte ikke å slappe av skikkelig... Kjentes ut som at jeg var innmari nødt på do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende du hadde noen hemorider som sprakk under akten. De er jo fylt med blod..

Skrevet

Ja, det har jeg ikke tenkt på... Det har jo skjedd at det har kommet blod med avføringen noen ganger, men det har jo ikke skjedd på lenge nå... Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt hemorider da?

Skrevet

Hmm..,,kan hende du har en hemoride som har gått hull på eller fått en rift. Var det vondt, for det skal ikke gjøre vondt hvis man bruker god tid, kondom og rikelig med glid. Viktig at man slapper av også.

Hvis man ikke har glede av det så er poenget borte.

Skrevet

Det er vanlig å føle at man må på do når man har analsex...vi er jo ikke vant til å ha noe inni der:) Ang blødningene, kan det være at du har spent musklene for mye og at du har fått rifter der:) Heeelt ufarlig, så lenge dere bruker kondom (tenker da på infeksjoner og slikt). Det kan også være innvendige hemorider.

Prøv å slapp av og nyt det neste gang:) Lykke til!

Skrevet

Det var ikke vondt, bare merkelig... :-p Men har hørt at det blir bedre etterhvert også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...