Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 og kan fortelle meg hvordan den funker? er dere fornøyd? hvor lenge skal den være inne osv? merker man den ikke? er den tilpasset hver enkelt? eller en str passer alle??
r r r Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Du setter det inn rett før samleie (tror det kan stå i opptil en time på forhånd). Og så må det stå i minst 6 timer etterpå. Ikke noe problem for du kjenner det ikke når det er på rett plass! Med litt øvelse er det fort gjort. Jeg er veldig fornøyd med det! Angående størrelse så finnes det mange. Du må til gynekolog/lege og få målt hvilken størrelse du trenger
rødt&blått Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Hmm, sånn jeg også lurt på.. ser for meg den filmen "se han snakkker" og har tenkt at sædcellene bare smutter forbi! Men er det fort gjort? Og sikkert?? Og trenger man sæddrepende krem i tillegg?
r r r Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Søk litt på nettet så finner du mer om sikkerheten. Mener den skal være god nok. Det er fort gjort å sette det inn når man kan det. Var litt plunder i starten. Man trenger sædrepende krem - det er det som gjør at det virker!
julia2006 Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Hadde tenkt på dette som prevensjonsmiddel, jeg, men fikk beskjed om at det ikke var mulig å få tak i det på apotekene mer...
r r r Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg kjøpte mitt fra gynekologen jeg gikk til for å få det tilpasset. Fikk et nytt derfra nå i vår faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå