Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Pappaen til lille prinsessa mi bryr seg overhode ikke om henne! sett henne fem ganger å nå e hun snart fire måner. Har prøvd virkeli å inkludere han i allt, spurt å spurt men han holder aldri hva han sier eller avtaler! men for to uker siden sa jeg at han måtte bestemme seg for hva han vil, skal han være her for henne eller ikke! han ville tenke på det å ville komme hit to dager senere å snakke med mag! han kom aldri å har ikke gitt en lyd fra seg! så det jeg egentli lurer på e, kan han komme om f.eks 3 år å kreve å få samvær med henne? får han det? Synest det e helt feil, får være med å ta ansvar fra begynnelsen av!!!!! Bare masse tanker som flyr rundt i hode Jaja trøster meg med alle de herlige smilene å kjærligheten hun gir til meg! Selv om hun ikke har en pappa så skal vi klare oss helt fint God sommer alle sammen!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 kan ikke så veldig mye om sånne saker. men har en besjent som har en jente på 4 år der faren plutselig har lyst på samvær. de er i rettsak nå så jeg vet ikke utfallet. men har kjønt på henne at hun hadde stått sterkere i dag om hun hadde kaldt han in til mekling for 3 år siden. for da hadde han jo sansynligvis ikke dukket opp. har også forstått det sånn at om han ikke dukker opp på mekling nå og du siden i livet får en mann og han vil adoptere henne er det lettere og få til om den biologiske faren ikke dukka opp på mekling tidligere og ikke har tatt ansvar siden. men ikke ta alt jeg sier for god fisk. snakk heller med familieværnkontoret om hva du burde gjøre. sånn at ting blir gjort på den riktige måten. det er sikker noen her inne som kan arestere mine feil. og som har vart der du er. lykke til lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå