Gå til innhold

Hadde dere lurt hvis dere hadde fått....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stor bronse engel og en stort kunstig tre?

Har ikke så mye penger for tiden og hun er ikke så flink med blomster så det er litt ironi bak treet også da..

De ønsker seg ikke noe spesielt, helst penger, men siden jeg ikke har så mye så syns jeg det ser så dumt ut å legge 300 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke bedt til middag ,men til kaffe. Har det noe å si også?

Skrevet

om det passer inn med deres stil, er det jo kjempe fint vell? 300 når du "bare" er bedt i kaffe er ok synest jeg. det var det vi søskenbarna ga til våre søskenbarn også, når vi var bedt i bare kaffe.

Skrevet

Hmm.. Jeg ville ha lurt litt hvis vi hadde fått det, men d er fordi d ikke er vår stil heller :)

Hva med gavekort på noe? Det ga vi til søstra te mannen min, falt i smak det! Men, igjen, hvis dette er deres stil, så syntes jeg d er en flott gave!

Skrevet

Ville heller hatt et ordentlig tre........

Eller....Brødrister, gavekort på restaurant, hageredskaper osv....Bok om blomster siden hun er flink til sånt!?

Skrevet

Åh, d hadde jo vært flott!! Ett ordentlig tre- for d er jo en flott gave!

Det hadde faktisk vært midt i blinken også det! Kan være ett symbol på kjærligheten, at den skal vokse og gro ;)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde satt pris på det....

Skrevet

Syns du skal gi de tingene hvis du føler for det. Hvis de ikke er takknemmelig for de tingene ,ja da er det dems problem.. Hvis dette er ei venninne av deg så vet vel hun åssen din penge situasjon er.

Hun var jo ikke flink med blomster dere, var det ikke derfor du ville gi et kunstig tre?

Hva med å kjøpe et epletre eller noe?

Skrevet

Hva med en fin vase so du får gravert inn navnet deres på? Koster til sammen rundt tre hundre! Tilbords har en nydelig hjerteformet vase!

Skrevet

Jeg hadde kanskje stusset litt ja.

Det er egentlig mye man kan få for 300 kr, bla på Tilbords som nevnt.

Jeg ville kanskje heller gått for et fint bilde enn et tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...