Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Tar imot alle tips jeg kan få!! er så sår på det ene brystet at jeg holder på å gå til når jeg skal amme....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Du kan jo prøve med sånne brystskjold, så får brystvorten "hvile" litt.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Det finnes hjelp:) De har krem mot såre brystvorter på apoteket reseptfritt. Husker ikke navnet da, men de har det i hvert fall! Lykke til:)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Smør mm og lufttørk. Purelan salve eller unguentum krem. Bløt sårene opp med saltvannsoppløsning før amming, da sprekker de ikke så mye. Ellers er mange hjulpet med brystskjold.. Er det riktig ille kan du prøve å pumpe den såre siden og gi på flaske. Jeg gjorde det slik en periode, ga den gode puppen, så flaska med utpumpa mm, så pumpa jeg den vonde puppen og sparte til neste måltid. Litt mer styr, men absolutt verdt det hvis det gror.. Lykke til!!
Luckyme og vennen Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Du MÅÅ gå til anskaffelse av albueskjell!!!! Jeg kan GARANTERE deg at du blir kvitt sårheten.. Satt selv og stampet foten i gulvet, kneip tenna sammen mens tårene spratt.
*Lissi* Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Kjøp unguentum M på apoteket. Den salven reddet meg. Fikk den på føden også. Super, og du slipper å vaske den av nåe du skal amme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå