Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 akkurat som jm min sa, i engelsktalende land som feks usa tar mange gravide dette som ren rutine. siste måneden anbefaler de det der. i norge har de ikke lov å anbefale disse kapslene før de siste 2 ukene (!) så da kan de heller ikke gjøre det, teoretisk sett. det er ikke noe farlig og starte med dem før, men loven sier at slik skal det være. jeg har 5 uker igjen og startet for 2 dager siden, akkurat som sist svangerskap. da kjente jeg ikke en døyt av dem, denne gangen har kynnerene blitt flere og litt sterkere. hun anbefalte meg å enten fortsette som jeg gjør nå, pga det ikke er noen risiko med det, og heller slutte hvis det sjenerte meg, som hun uttrykte det. eller drikke teen et par uker nå, og så gå over til kapslene etter det. håper dette besvarte noen spørsmål hos noen av dere! så får dere finne ut hva dere vil gjøre. jeg kommer nok bare å fortsette ta kapslene, og heller se det litt ann.
Leod Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Er det mange forskjellige typer å velge mellom? Noen å anbefale? Stoler ikke på at hun som jobber i min lokale 'helsekost' vet så mye om det! Tenkte begynne å ta sånne kapsler når det er en mnd igjen.
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 det finnes bringebærbladte, og bringebærbladkapsler. Kapslene kan man vel (om jeg husker rett ) begynne med når man er i uke 35. En boks koster rundt 200 (der jeg kjøper den). Teen har jeg ikke brukt selv, men mener at man kan starte med den noe tidligere. Prisen vet jeg heller ikke.. Noen andre som vet det??
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 hehe :-) litt flaut det her men koffer i alle daga tar man di? eller ka di skal gjøre /gjøre godt for.. har lest mange som bruker di.. men aldri hvorfor eller hva di er gode for..
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 søk på ordet bringebær du, så får du nok mange treff! har vært mange tråder om dette i det siste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå