Gå til innhold

Mannen mister sexlysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo lest om dere jenters store fortvilelse her inne til tider, at mannen ikke tar iniativet til sex osv, har ikke hatt dette problemet før nå, men nå skjønner jeg virkelig deres frustrasjon. I går kveld etter sex, som ikke var spesielt bra, at han begynte å få problemer med å ha sex med meg. Jeg er bare 26 uker på vei, og det er laaangt igjen å gå uten sex. Mente vi kunne kose da, men jeg trenger å kjenne han inni meg, den deilige følelsen man får etter penetrering, merker følelsesmessig at ting forandrer seg mellom oss også, når vi ikke har "ordentlig" sex.

Men hva kan man gjøre? Har aldri værtav den sjalu typen, men nå tenker jeg på hvor lett det er å falle for fristelsen om den byr seg, når han ikke "orker" å ha sex hjemme. SKRIK...Dette er nok bare dumme tanker i hodet mitt, men de har det vært mange av siden jeg ble gravid, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skjedde med meg også, det der.. mannen som er såå glad i sex mistet lysten. Han sa det var fordi han følte at kroppen min nesten var hellig! Og så var det samtidig litt ekkelt for han å tenke på at ungen var like innenfor. MEN - vi hadde sex noen ganger likevel, fordi til slutt klarte han bare ikke å holde ut sølibatet lenger, hehe... og når jeg nærmet meg termin så sa jeg til han at jeg syntes vi skulle prøve å sette igang fødselen, og det gikk han med på. Så jeg fikk sex til slutt jeg... :)

Skrevet

mannen min har forandret seg totalt han også. Uansett hvor mye jeg klager, blir det ikke noe mer på meg. Men han er aldri ute på byen, så bekymrer meg ikke for det. Men NYTELSEN, det bekymrer jeg meg for. for det er ikke mye av det!

Men jeg tror veldig mange har det slik jeg, at mennene ikke vil ha så mye sex med den gravide damen etter hvert.

Og årsaken til det, tror jeg, er at de ikke blir kåte av oss.

De synes vi er flotte, men de blir ikke kåte av den gravide kroppen.

Og ikke trenger de å være utro av den grunn heller!

så vi får bare være tolmodig, og hvis de begynner og mase etter fødselen, så er det jo ikke noe grunn til å ha dårlig samvittighet om ikke lysten er på topp i allefall : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...