Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hvike kriterier bruker dere for å kjøpe barnemat og grøt, pris, kvalitet eller barnets smak? Lager dere middagen selv, eller kjøper dere glass? Og om dere kjøper glass, er det fordi dere mener denne maten er best, eller fordi det er enklest? Morsomt å høre andres meninger rundt dette. Selv lager jeg mye mat selv, men kjøper og glass for enkelhelts skyld av og til. Synes likevel lite av kjøpematen er serlig fristende. Når det gjelder grøt kjøper jeg strort sett på helsekosten, da mye av grøten er alt for fin, og mye er tilsatt sukker. Kunne tenke meg mat av bedre kvalitet i butikkene, og hadde vært villig til å betale noen kroner mer for det. Flere?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Hmm, skal vi sjå.. Prøver å unngå Nestlé, men her ute i distrikta er det ikkje så enkelt, så det har vorte nokre pakkar med Nestlé-graut og eit par øskjer NAN. Har gått over til Holle-graut og heimelaga graut, både fordi eg ikkje vil venne han til den fine kveitegrauten og fordi eg har litt etiske spadar når det gjeld Nestlé. Lagar stort sett all maten hans sjølv, men det hender jo at det er greiast å kjøpe mat på glas. Produkta ein finn på glas er heilt sikkert gode, det er strenge krav til barnemat i Noreg, og prisen er heller ikkje det viktigaste argumentet for meg (då hadde eg neppe kjøpt Holle i staden for Nestlé), sjølv om det er gode pengar å spare på å lage barnematen sjølv. Eg berre likar å gjere ting sjølv når eg faktisk kan gjere det sjølv, eg...Vi sjølve et jo heimelaga middag kvar dag (stort sett), kvifor skulle ikkje babyen gjere det same? Eg er heldig og har ein altetande baby (det einaste vi har fått i retur var heimelaga havregraut). Hadde han vore vanskeleg av seg, veit eg ikkje kva eg hadde gjort, men eg hadde nok tydd til ferdigmat viss det var det einaste eg fekk i han. I staden et han med stor glede heimelaga kjøtgryte, fiskegryte, kyllinggryte, kjøtdeiggryte...you name it! Så då lagar eg til ein masse middagar eit par gangar i måanden og frys ned, og då er det jo akkurat like snerte å ta opp eit glas frå frysaren og tine som å gå på butikken og kjøpe eit glas og varme opp. Men veit ikkje om eg tykkjer heimemosa poteter, gulrøtter og fiskebitar ser SÅÅÅ mykje meir appetittvekkjande ut enn kjøpevariantane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå