Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Hadde en vibrator som lå inni en pose inni et skap.. Den ble muggen..phøy.. Har bestilt meg en ny en nå, kanskje ikke så lurt å legge den i plastikkpose da?! Og hvor legger dere den? Ungene finner jo alt..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Min ligger øverst i klesskapet.. >Nå er ungen min bare 4 mnd da.. så faren for at han finner den er minimal.. hehe
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 har den i madrassen jeg. har rammemadrass så dem er i mellom 2 stk.. tviler på at dem finner de lekene.. for det er tungt å løfte den opp..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Har mine i en eske som står øverst i skapet på soverommet, de blir skjeldent brukt. Når og hvis de blir brukt så renser jeg dem med gelè med sprit i etter bruk. Veldig viktig å rengjøre alle sexleker etter bruk. Gelèn er fin å bruke etter barbering også. Husker ikke navnet på den nå, men den er å få tak i på alt fra Kondomeriet til Ellos.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Vi har en koffert med lås! Ligger i skapet til typen. Renser med vibratorrens, som er kjøpt på kondomeriet
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 ligger innpakket i ett håndkle i nattbord skuffen min... Eneste stedet ungene ikke åpner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå