Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Så godt at eksen ville ha to på en gang, "Hvis du virkelig elsker meg, vil du unne meg lykken det er å sove en hel natt med HAM" og endte opp med ingen. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg kjenner meg ikke så veldig elsket sånn til daglig. Hverdagen er hektisk og det er liten plass for romantikk. Er redd det romantiske, tiltrekningen, nærheten - at alt det skal svinne helt hen. Blir så misunnelig når jeg ser forelskede par ute...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Har noen venner som er skikkelig forelsket, selv om de er over 40 år. Når du ser dem tenker du kanskje: "Se, de er fremdeles forelsket!" Men nå er det bare 8 mnd siden de traff hverandre og 2 mnd siden de flyttet sammen...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Det kjennes utrolig godt. Selv om vi er opptatt om dagen, selv om vi har jobber, mine,dine og våre barn, selv om det er masse å gjøre, finner vi alltid 5 minuter for å ringe hverandre for å spørre hvordan vi har det, snakke med hverandre, kysse litt hverandre. Det varmer! I første ekteskap følte jeg meg ikke elsket, men nå, med denne mannen, likevel etter 7 år at vi er sammen........ jeg føler meg veldig elsket. Ja, jeg må si jeg er ekstrem lykkelig og heldig at jeg føler meg akkurat sånn. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Jeg kjenner meg elsket når jeg føler at han heller vil tilbringe kvelden sammen med meg fremfor å sitte på kontoret og jobbe. Når han flørter med meg. Når han pjusker og koser med meg. Når han sender kåte sms. Når han høres glad ut over å se meg etter jobb... Når han står opp tidlig og tar minsten så jeg får sove litt ekstra. Når han tar meg på fanget sitt og hvisker inn i øret mitt at han elsker meg.. Når han spør om vi ikke snart skal begynne å lage flere barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå