Gå til innhold

Hvordan kjennes det

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være elsket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at eksen ville ha to på en gang,

"Hvis du virkelig elsker meg, vil du unne meg lykken det er å sove en hel natt med HAM"

og endte opp med ingen. :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg ikke så veldig elsket sånn til daglig. Hverdagen er hektisk og det er liten plass for romantikk. Er redd det romantiske, tiltrekningen, nærheten - at alt det skal svinne helt hen. Blir så misunnelig når jeg ser forelskede par ute...

Skrevet

Har noen venner som er skikkelig forelsket, selv om de er over 40 år. Når du ser dem tenker du kanskje: "Se, de er fremdeles forelsket!" Men nå er det bare 8 mnd siden de traff hverandre og 2 mnd siden de flyttet sammen...

Skrevet

Å vera elska kjennes GODT!

Skrevet

Det kjennes utrolig godt. Selv om vi er opptatt om dagen, selv om vi har jobber, mine,dine og våre barn, selv om det er masse å gjøre, finner vi alltid 5 minuter for å ringe hverandre for å spørre hvordan vi har det, snakke med hverandre, kysse litt hverandre. Det varmer! I første ekteskap følte jeg meg ikke elsket, men nå, med denne mannen, likevel etter 7 år at vi er sammen........ jeg føler meg veldig elsket. Ja, jeg må si jeg er ekstrem lykkelig og heldig at jeg føler meg akkurat sånn.

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjenner meg elsket når jeg føler at han heller vil tilbringe kvelden sammen med meg fremfor å sitte på kontoret og jobbe. Når han flørter med meg. Når han pjusker og koser med meg. Når han sender kåte sms. Når han høres glad ut over å se meg etter jobb... Når han står opp tidlig og tar minsten så jeg får sove litt ekstra. Når han tar meg på fanget sitt og hvisker inn i øret mitt at han elsker meg.. Når han spør om vi ikke snart skal begynne å lage flere barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...