Gå til innhold

High school year i USA


ballerina

Anbefalte innlegg

Nå er det tre uker til datteren min drar til USA for å gå 2. året på gymnaset der over. Jeg gruer meg som bare det!!! Jeg føler meg trygg på at det går greit med henne og at hun vil ha et fantastisk år som er lærerikt på mange ulike måter. Det jeg gruer meg til er at jeg kommer til å savne henne så veldig. Jeg har aldri vært flink på adskillelser. Føler at jeg blir forlatt og takler det på lik linje med en treåring..... Men det er jo ikke min datter sitt problem og jeg forsøker så godt jeg kan å ikke belaste henne med det. Nå er det nesten blitt til at jeg ser fram til at hun drar sånn at jeg kan begynne nedtellingen til hun kommer hjem igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det går sikkert kjempefint med datteren din, og man er jo bare ¨nødt til å gi slipp på dem etterhvert som de gror til, så du takler det nok du også.

 

Jeg hadde selv et år i utlandet da jeg gikk i 2. gym, og det var et utrolig spennende år, og veldig utviklende.

 

Dere får holde kontakten på msn, da. Send med henne et web-kamera, så kan dere se hverandre mens dere chatter også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stat skal hun oppholde seg i?

 

 

Hun greier seg helt sikkert flott =)

Utvekslingsstudentene er i en klasse for seg selv, og er iallefall ikke av de som er minst populære.

Dessuten er det mye lettere å få toppkarakterer i USA enn på et norsk gymnas.

 

Lykke til dere begge to =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...