Gå til innhold

har dere kontroll på blæren??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror jeg lekker litt urin da jeg er i aktivitet/ går mye, og nå når det er så varmt....

hmm.. for sløv med knipe øvelsene gjerne...??

men klarer liksom ikke helt finne ut om det er svette eller urin eller lekkasje av forstervann..... merkelig!!

kommer ingenting da jeg er i ro og det er kjølig i veret....ikke vet jeg....

 

hvordan er det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner det hvis det er urin som kommer (kjenner at du "tisser" en skvett), så kanskje det er bare svette. Fostervann har også en spesiell lukt, litt søtlig... (?). Har ikke helt kontroll jeg da, fikk litt av et latteranfall i går, og da er det ikke greit å holde seg nå når blærekapasiteten er omtrent på null. Har hørt at det ikke er veldig mye vits i knipeøvelser før fødselen, for musklene er så utstrekt. Heller legge inn masse trening etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert svette:) har det på samme måten. trode også det var forstervann som lakk, og da bar det rett ned på føden, var jo alt for tidlig. men det var ikke fostervannet som hadde gått nei:) trodde først det var utflod, men har i ettertid skjønt at det er svette. svetter for øvrig veeeeldig mye i denne varmen + at vi holder på å pusse opp barnerommet. Har alltid hatt lett for å svette, men ikke sååå mye som nå, puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene ... tror også at det er svette... det er fryktelig varmt nå på denne tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurte også på om jeg lakk fostervann, men visst hode ikke er festet, så vil du nok lekke ganske mye.

Men jordmor sa at det antakelig er utflod, for i svangerskapet, særlig mot slutten, har man en helt blank tyntflytende utflod som også på lukten kan minne om fostervann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forkjølet, og hoster masse, og da merker jeg at det ofte kommer ut en liten skvett urin. Har også vært redd for om det kunne være fostervann, men jordmor sa det mest sannsynlig var urin. Så nå prøver jeg tømme blæra ofte, og kniper alt jeg kan når jeg hoster - og går med bind på konstant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Jeg lekker også masse og brukte bind til dette, men så bestilte jeg prøver på Tena og etter det så bruker jeg ikke noe annet, du får kjøpt de minste på daglivaren, det er en grunn til at de er lagd for lekkasje. Kan ikke få anbefalt de nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontrollen foreløpig. Den eneste gangen jeg mister kontrollen over blæra, er når jeg kaster opp. Da kastes alle fortøyninger,,,,,

Det kan høres ut som en kombinasjon av svette og utflod. Husk at utfloden blir tynnere på slutten av svangerskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyser mye om dagen og da er det ikke nok med å prøve å knipe så hardt man kan.. kommer ofte mer enn et par dråper da.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...