Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg vet at det er veldig vanlig med problemer i forholdet når man har fått barn, og vi har fått masse problemer. (Det var jo ikke helt enkelt før vi fikk barn heller, men det ble vanskeligere nå ja). Vi er ikke sikre på at vi klarer å løse det, og jeg har kanskje begynt å gi litt opp. Men det skrives sjelden om sånne ting her. Er det flere her som har problemer med partneren, og gjør dere noe for å løse det. Eller går dere bare rundt og er sinte og oppgitte eller hva. Kanskje litt feigt, men det føltes litt bedre å være anonym akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Ja dette hørtes kjent ut. Og det er veldig godt å høre at vi ikke er alene om det. Jeg har ingen gode lettvinte råd. Hjemme hos oss har vi blitt flinkere til å snakke om problemene før de blir for store, det har hjulpet litt, men det er fremdeles tungt. Jeg er vist litt feig jeg også og signerer med anonym.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Føles som om det aldri er tid nok til å ta problemene på alvor...sette seg ned og prate ut. Er alltid noe annet som må komme først. Dette er vel naturlig og forventet når man får barn, spørsmålet er hvor lenge man holder ut å ha selve forholdet 'på hold'. Ja, har noen problemer i forholdet, men det er egentlig ting som alltid har ligget der og som nå virker vanskeligere å løse, men også vanskeligere å løpe fra (les: bryte forholdet) pga. barnet. Ordlegger meg litt kronglete her, men er sent på kveld. Lykkelig som mamma, altså, pappaen også, men vi sitter stort sett i hvert vårt rom på kvelden, TV i ett, PC i det andre. Argh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå