Petrine C",) Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg er den eneste av mine nærmeste venniner som bor hjemme, de andre studerer borte. Har planlagt lenge at vi skal ha oss en fest på lørdag den 08, for å feire min bursdag (har bursdag i morgen) og får at jeg skal få min første fest. 4 mnd siden jeg fødte nå. Ikke så ofte vi treffes bare vi fire jentene lenger. Jeg har gledet meg lenge. I sted kom telefonen fra en av mine venniner, at det var en gjeng som skulle reise på hyttetur, og om ikke det hadde vert kjekt å vert med der. Det er en times kjøretur og jeg synes det er litt langt, siden det er første natta Daniel skal ligge borte. Så dum så jeg var sa jeg, bare reis dere, går helt fint. Vi kan ta den festen en annen gang vi.. Jeg er den eneste av oss som har baby. Synes bare det var så dårlig gjort, det som de gjorde nå. Men jeg giddet ikke si noe. Nå er jeg kjempe lei meg, stresset med å fikse barnevakt, planlagt hva mat jeg skal lage og alt... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Skjønner at du synes det er kjipt. Du får trøste deg med at den dagen de selv sitter hjemme med en liten baby, så vil det gå opp et lys for dem. Er enig i at det var dårlig gjortav dem, men de mente det nok ikke vondt. De klarer bare ikke å sette seg inn i hvordan det er å ha anvsaret for en liten baby Du gjør rett i å være hjemme med gutten din, du kan ta igjen festen senere. Jeg for min del var ute første gang da tulla var 2 måneder, og jeg synes bare det var grusomt. Jeg var helt forvirret og savnet babyen og samboeren min konstant. Først når min datter ble 10-11 bli måneder synes jeg det begynte å bli okay å dra ut på byen igjen innimellom. Klem
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 huff, hvor dumt det var da for deg, håper du får hygget deg på en annen måte da/ med noen andre venner kanskje. Bruk iallefall fridagen din, og hygg deg. Det tror jeg nok du fortjener. Er kjedelig å være den eneste i vennegjengen med barn, er på en måte det jeg også,og jeg har to barn, men nå har jeg klart å få meg noen venner med barn også. Det er kjekkt.
Petrine C",) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2006 Tusen takk for god ord jenter! Nå har de ringt å sagt at de vil komme til meg likevel, så blir nok en liten fest på meg likevel. Stygt å si om sine venniner, men tror nok det er samvitigheten som har tatt de litt ja. Blir sikkert koselig, men kjenner jeg er litt skuffet over de, tiltross for at de kommer. Men glemmer det forhåpentligvis snart... Før lørdag ja.. C",) Ja, kan tenke meg at det blir en vanskelig fest og, kommer nok til å skrive noen mld til mamma, og høre hvordan det er med Daniel ja.. Men en gang, må være den første og...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 så bra da:) kos deg masse meg venninnene dine på lørdag. du kan jo bare håpe det var samvittigheten som "tok" de:) synes det er godt å tenke at nå forandret de planer pga meg.. hehe.. kos deg
Petrine C",) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2006 Takker for det du! Håper jeg klarer å kose meg og slappe av.. C",) Ha en god helg du også!! C",)
MintCondition Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Skjønner frustrasjonen Her planlegges det en hyttetur i august, noe som har vært en årviss foreteelse de siste 12 (!) årene. Tidligere har det jo vært rangling og tjolahei, men nå er jo ting litt annerledes for oss da. Det er en annen venninne som også skal ha med barna sine, de er 4 og 1 1/2 år. Og vi skal ha med Guro da, som blir 7 mnd. Har en venninne som absolutt IKKE kunne forstå hvorfor Guro ikke kunne være hjemme, hos en tante eller onkel eller bestemor...så vi kunne rangle som før. Har ikke noen trang til å rangle lengre jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå