Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min trakk seg ganske fort tilbake etter fødselen men har nå begynt å ese ut igjen :( etter jeg har spist så ser jeg hvertfall 4mnd på vei... Skjønner nå hvorfor man får fortere mage med nr.2, for magen er jo allerede en 3-4mnd mage når man ikke er gravid lenger...bahhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg er ganske slank ellers i kroppen så magen syns jo mye mer da. Fått spørsmål om jeg er gravid igjen, noe jeg IKKE er...

Skrevet

Velkommen i klubben;o) Akkurat det samme som har skjedd med meg. En 5 mndrs har jeg nå! Men kan ikke forvente annet når jeg sitter på ræven så og si hele dagen, og trøkker i trynet;-O

Skrevet

Hehe me2.om jeg drikker 1 liter brus får jeg en 5mnd mage jeg også...hehe...uff ikke kult dette.var sånn når jeg var gravid å, drakk jeg noe med kullsyre i så jeg 1mnd lenger på vei enn jeg var.Magen este jo ut.

Skrevet

Uff.. jeg bare venter på at folk skal spørre meg om det samme, min mage er sikkert 5-6 mnd "på vei"..!

Først gikk jeg ned en god del etter fødselen, så fikk jeg skikkelig søtbehov og spiste sjokolade og boller og sånn i noen måneder. Så kuttet jeg faktisk ut mesteparten av det usunne for noen måneder siden, men likevel står vekten helt stille.. Blah.

Nesten så jeg ønsker jeg hadde beholdt noen av ammetoppene mine jeg, for de hadde vært fine å ha nå som ingenting annet i skapet passer.

Skrevet

Mente MAMMAtoppene, ikke AMMEtoppene..heheh..

Skrevet

Ja sånn var det med meg å. Mista magen med en gang etter fødselen å folk skrøyt så av at jeg fikk tilbake den flate magen(regner med at ammingen gjorde det da) mens nå i det siste har magen est ut, å ikke rart folk spør om det. Har akkurat fått meg ny kjæreste å da tror de vel at ting er på gang igjen. Noe det ikke her. Sitter her midt i den røde uka så jeg er ikke gravid nei, men kjipt å se gravid ut.

Skrevet

har oxo merka at jeg har fått stor mage... selv om jeg ikke veier mye engang!!! :-(

Veier mindre enn jeg gjorde før jeg var gravid nå 50.. før var det 53.... rart... får vel begynne å trene :-) uff.... dette er oxo min 2.mann...

Skrevet

Jada. Ser ut som eg er ca 4 mnd på veg vil eg tru. Skjønar godt at alle gjekk med korsett i "gamledagar" ;o)

Skrevet

Ja, det er superkjipt! Spesielt nå som babyen er så stor at det er helt opplagt at jeg ikke nettopp kan ha født!

Den eneste som gleder seg over min mage er babyen min. Han bruker den til å klaske på - er jo SÅÅÅÅ stas med den lyden... sukk..

Skrevet

Ja, skulle ønske sånne klær ble in igjen! Eller at det hadde vært vinter akkurat nå, så hadde hele problemet ikke vært fullt så synlig :)

Skrevet

jeg ble også fem seks kg lettere enn før jeg var gravid rett etter fødsel, men da jeg slutta å amme har de jaggu sneket seg tilbake på magen ja..:(

Skrevet

samme her,godt å høre at det ikke bare er meg da,var bekymret for om jeg var gravid igjen jeg,hehe... :)

Skrevet

Ha ha ha, jenta mi gjør også det! Klasker på magen min med hendene, og "blåser prompelyder" på magen min med munnen:-D Stor stas det ja...

Skrevet

Huff ja, men jeg trener ikke, og drikker mye brus, så der er nok årsaken.. hmm, må ta meg i sammen snart...(har forresten 6-7 kg mer enn idealvekta igjen også :-()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...