Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 datteren min er to mnd..og hun har vært helt skutt i dag...bare lagt å sovet og sovet.det hargått lenge mellom hvert måltid...men hun pleier å spise ofte, og har en stund nå pleid å være våken nesten heledagen.. kan det være pga varmen? vi bor i bergen og det har vært vaaaaaaaaaaaaaarmt denne uken....
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Min på 2 mnd. sliter veldig i varmen. Han vil helst at jeg skal ligge ved siden av han når han skal sove. Blir litt mer grinete. Forrige gang det var så varmt ville han nesten ikke ha mat men nå spiser han oftere. Er nok kjempe tørst.
sweetey Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Mi er og veldig grinete og trøttere enn vanlig, hun spser ofte men eldig lite av gangen, lite klær, mye drikke og så svalt som mulig tror jeg er ok:-)
*Lissi* Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Slenger meg på denne... Lillegutt på 4,5 mnd. er helt umulig. Er forkjølet også, så det gjør det jo ikke akkurat bedre. Pleier å være veldig blid og fornøyd, men i dag har han vært helt pyton.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 i dag har det ikke vært så varmt , så i dag har hun endelig vært som vanlig.. mye våken... det var godt å se henne våken må jeg si.. HI
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 de siste dagene har det vært varmt men ikke så mye sol,så hun har sovet en del
-Zander_klumpen- Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Gutten min er litt over 2mnd, å jeg syntes dette er utrolig slitsomt med varmen asså..Uff, han virker litt mere daff, men spiser som før. Jeg pleier å la han ligge kunn i blæia, dag som natt. Det er jo så utrolig varmt nå. Åsså er det jo ikke bra med gjennomtrekk for de små heller. Så da blir det fort litt for varmt i huset. Jeg har også begynt å gi han vann, dette liker han=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå