Gå til innhold

nå er jeg ensom :(:(:(:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er syk så vi er kjempeisolert... alle mine venninner med barn må vi jo holde oss unna så de andre ikke blir smittet hehe....

går snart rundt meg selv.... :(

 

noen som vil gi meg msn sin og skravle litt????

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom me adressen så skal jeg legge deg til:)

Skrevet

tør ikke legge ut adressa mi hehhe....:(

Skrevet

isje jeg heller...heila navnet står i....

Skrevet

samme her...

 

 

jaja skravle litt her da :)

 

gammel er du og barnet da? vært alene lenge eller?

Skrevet

Hvorfor lager dere ikke bare en ny, anonym, mailadresse? Fra hotmail, f.eks? :-)

Skrevet

jeg er 26 og barnet er 2,3 år..

 

 

Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...