tonebf Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 lillegutt er syk så vi er kjempeisolert... alle mine venninner med barn må vi jo holde oss unna så de andre ikke blir smittet hehe.... går snart rundt meg selv.... noen som vil gi meg msn sin og skravle litt????
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 kom me adressen så skal jeg legge deg til:)
tonebf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2006 samme her... jaja skravle litt her da gammel er du og barnet da? vært alene lenge eller?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor lager dere ikke bare en ny, anonym, mailadresse? Fra hotmail, f.eks? :-)
Snuppa og bøllefrø Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 jeg er 26 og barnet er 2,3 år.. Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå