Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 vi har det er sinnsykt deilig!!!! anbefales.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 trodde du kanskje var en av de husmødrene som av og til er her inne og uffer seg fælt over forferdelige uting som analsex visstnok skal være haha... de skulle visst hva de gikk glipp av!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Hehe nei jeg er ikke en av de ) De går glipp av myyyye deiligt de ja
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 jeg har hatt det ja.. synes ikke det er så deilig enda jeg da.. men det blir sikkert..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Sambo er hekta på dette så det blir en del av det hos oss. Men jeg sliter litt. Syns det er veldig godt. Både med en finger, vibrator eller sambo i meg, men jeg syns tanken på det er så ekkelt. Det gjør jo at jeg ikke helt klarer å slappe av og nyte det skikkelig. Sjekker alltid at det er rent først, så det er ikke der det ligger. Men tanken på noe inni rompa mi føles grisete og uhygienisk. Samtidig som jeg jo syns det er godt. Arg, mye rart man skal slite med dere...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Har det på samme måte som deg, så vi har det 1-2 ganger i året, men det erd et digg. Er som regel full når det skjer og da klarer jeg å slappe av.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Vi har analsex mye oftere enn vanlig sex Jeg synes det er MYE bedre men det kan bli litt mye noen ganger. Etter jeg fødte så har jeg ikke brukt prevansjon så det er lettere å bare ta èn i toern. Men nå skal jeg då få en spiral.... godt å se at det ikke bare er meg som er kinky !!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Ja, vi har prøvd det mange ganger... Synes tanken er så tennende, men hver gang pikken dyttes oppi der, så er det ikke så digg allikevel... Skuffende hver gang..men vi fortsetter å gjøre det en gang i blandt da, for jeg vil liksom at det skal være digg! Det er veldig digg å bli slikka bak der da...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #12 Skrevet 22. juli 2006 Vi har hatt det mange ganger. Synes det er godt, og liker at han synes det er så deilig. Men jeg liker ikke når han skal dra den ut igjen. Føler at jeg bæsjer på meg da. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå