Gå til innhold

Noen som skifter bæsjebleie i mageleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden snur seg rundt og til siden med en gang på stellebordet. Hjelper sjelden å gi han spennende leiker el.l. Bleieskiftet blir en kamp! Men går greiere hvis han ligger på magen men da synes jeg det er så vankelig å vaske..noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..samme problemet her. Hun er blitt en orm på stellebordet!

Har ingen tips desverre, men tror kanskje det er lettere å vaske jenter enn gutter når de ligger i mageleie...

Skrevet

Det skjer hele tiden her, for jeg orker ikke å sloss med han. Tar gjerne å snur han på ryggen akkurat for å sjekke at je ghar fått med alt. Det er også enklere med Up&Go-bleier. Jeg synes også det er blitt enklere når han kan stå.

Skrevet

........her i huset fungerer det med at jeg har hengt opp ei artig baby-uro rett over plassen. Den virker akkurat lenge nok til at jeg rekker å få skiftet ferdig mens tøtta ligger på ryggen ;)

Skrevet

Ja det er et styr med den herjinga! Her har jeg begynt med up&go for å lette litt på styret, og så frister jeg han til å ligge på ryggen med papsens deoer, barberskumbokser- u name it- alt i hylla er nytt og spennende. Da rekker jeg akkuratt å tørke vekk bæsjen og klaske på ny bleie hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...