Gå til innhold

LILLEGUTT HAR BLITT UROLIG....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to døgnene har babyen (4 uker) blitt mer urolig.... og jeg har litt lite tid til å sitte her å lete etter gode råd...Men; har noen av dere sett noen liste over matvarer man bør passe seg for når en ammer?

Han spiser villig, raper, sovner villig, men våkner etter noen minutter og gråter iltert...Nå har han (vi) sovet et par timer i strekk, så han KAN det, men jeg tror han har en mage som plager han litt.

GODE RÅD TAS IMOT MED TAKK!!!

(Ellers er forøvrig lillegutt utrolig våken og med om dagen,- dette er gøy!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Leonora reagerer både på at jeg spiser/drikker melkeprodukter og på sitrusfrukter. Ellers vet jeg mange reagerer på rå løk, bønner, kål, reker, jordbær, koffein, .... Prøv deg frem med en og en matvare som du da kutter ut i en uke. Du ser allerede etter 3-4 dager bedring dersom dette er den matvarer som er problemet.

Lykke til!!! Sliter han voldsomt og du ikke finner noe matvarer som plager kan en tur til kiropraktor anbefales!

Skrevet

Hm....høres ut som Hannah på den alderen! Moffi anbefalte meg å prøve kiropraktor og det hjalp! Hun hadde rett og slett litt stram muskulatur nederst i ryggen, ikke så rart etter både en trang tilværelse på slutten av svangerskapet og en tøff fødsel. Hannah trengte 2 behandlinger og har vært som en engel siden så dette anbefaler jeg på det varmeste! Leste for en stund siden at det visstnok er svært få barn som reagerer voldsomt på noe som mor har spist så da begynte jeg å spise det meste. Eneste jeg har merket veldig klart er lakris, da blir Hannah treg i magen. Lykke til!

Gleder meg til å sees igjen:-)

Skrevet

Hmm,- kiropraktor? Høres spennende ut. Kanskje vi skal prøve det? Han har forresten sovet godt i natt, bare vært urolig midt på dagen i dag....

Skrevet

Også har jeg hørt at barn skriker mest i uke 5-6. Kanskje lillegutt beveger seg mot denne skriketoppen. Og ja: Prøv kiropraktor. Pass på at du holder ham i ulike stillinger slik at ikke nakken eller ryggen låser seg mot høyre eller venstre. Hold ham under armene, slik at han henger og "dingler" i luften. Da får han strukket ut skikkelig. Pass på at han får rapet skikkelig- Over din skulder, mage mot mage mens du hopper litt hvis rapen er vrien.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...