Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg var forelska i kjæresten min da vi ble sammen for en del år tilbake, men det gikk fort over.. Hadde lyst å gjøre det slutt, men klarte ikke, fordi vi var "for involvert".. Jeg er VELDIG glad i han, men det er mer som en kompis enn som en kjærest.. Nå har vi planlagt bryllup i november og barnet kommer i januar.. Jeg vet vi kommer til å ha det fint sammen, men de store følelsene kommer aldri for meg. Vet han elsker meg over alt, men jeg kan dessverre ikke si med hånden på hjertet at jeg føler det samme.. Dette er vanskelig for meg. Klarer ikke bryte, tenk om jeg gjør en feil? Det er jo sannsynligvis ikke grønnere på den andre siden? Alle tidligere forhold har endt med at jeg har vært hodestups forelska, men han har gått fordi han ikke har de rette følelsene. Det er helt jævlig og jeg ønsker ikke gjøre det mot min sambo og kommende far til mitt barn..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 tror du ikke det kan være slik for de du slipper å arbeide så mye med forholdet. Han er stups forelsket, så du er ikke redd for å miste han... så det blir litt kjedelig. Den store forelskelsen går over... kan ikke ha den hele tiden... da blir det jo ulevelig... selv om det er sinnsykt deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå