Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Sex er mye bedre , men hvis kar ikke kan noen ting i senga er det best å gjøre ting sev . Bare dumt at det er så skjelden å få sex for tiden - er singel!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Onani er greit, men sex er nok best, da treffer man i det minste folk!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Nei,onani er overhodet ikke bedre enn sex i dette forholdet! Men i tidligere forhold?Ja,mange ganger var det nok bedre og onanere enn å ha sex...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Dessverre er det det. Kan komme etter få minutter på egenhånd. Sex har blitt 'tiltak' og ekstrainnsats, kommer som oftest ikke, eller kommer sånn halvveis etter 30-40 minutter 'hardt arbeid' med samboer. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 onani er godt ja, for jeg sliter så med å komme under sex, har lyst, blir våt, men akkurat som noe sprerrer seg. sambo prøver og prøver, men jeg mååå ha det slik og slik, og ikke alltid lett for han å skjønne. vi liker å ha sex med hvernadre, det er ikke det. har vært slik med den jeg var sammen med sist og. jeg kommer med en gang med meg selv, evigheter med andre..suuuukkkk, why????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå