lifa og Eline Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Hei Var innom og tittet på hjemmesiden din, flott side og nydelig jente på førstesiden. Men er mest innteressert i kortene du har laget d er flink. Ser du har bokstaver både store og små på en del kort er det slike"utstansere"(er ikke inne i scrapebooking språket men håper du skjønner hva jeg mener) der du stanser ut bokstaver? I så fall hva heter bokstavtypen du har brukt og hvor har du bestilt/kjøpt fra? har selv handlet kun fra Dine minner på nette. Er noe med at når du har fått god hjelt ett sted er det trygt og forutsigbart og bestille fra samme sted. Fikk inspirasjon til å lage både gjebursdagskort (2X50 år begge kjønn) gebursdagskort 2 stk og bryllupskort når jeg så siden din. Tenkte jeg skulle gå en tur senere i dag og kjøpe glans til å bruke.
Rusketuska Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 hei. Har ikke vært her inne på noen dager jeg nå, men takk skal du ha ) (hun er veldig søt :-) Og morsomt at du fikk litt inspirasjon av å se på kortene mine )) Bokstavene jeg bruker er for det meste klistremerker. Noen er også stempler, men bruker også noe som heter "Rub-ons". (det er slik du "skraper" av på en måte, som vi ofte gjorde i "gamle dager". Gnei på baksiden, så satt det seg fast på arket/kortet) Hmm, ikke lett å forklare nei. Men, mest klistremerker og stempler )) Jeg bestiller fra litt forskjellige steder. Veldig god service de fleste stedene faktisk Bl.a. - scrapshop.no - papirgleder.no - familieminner.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå