Gå til innhold

Hva med dette navnet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg går nesten i fistel når vi diskuterer navn, er ikke enige om et eneste navn,nå har han hengt seg helt opp i Robin Alexander, har bare lyst til å gi meg på det, blir litt sliten av all uenigheten. Men da vil jeg at vi skal bruke begge navnene, for jeg syntes Robin i seg selv er litt "rånete", blir det veldig tungt med begge navnene syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Robin synes ikke jeg noe om, men Aleksander synes jeg derimot er fint. Begge sammen ble litt tungt synes jeg, men det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å foreslå bare Alexander, men skal ikke nevne noe på en stund, kanskje han "glemmer" hele navnet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes absolutt ikke at Robin er "harry". Begge navnene er fine, men å bruke begge blir litt mye. Hvis det er slik at du helst vil ha Aleksander tror jeg ikke du bør gå med på Robin Aleksander, de fleste vil nok da bruke bare Robin. (der fikk jeg noe å tenke på selv også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner faktisk å like de navnet litt selv også, men når det kommer bare negative kommentarer(bare fint med all slags kommentarer,misforstå meg rett), har jeg jo ikke lyst til å bruke det på lillegutten min.Robin er jo et navn som ikke blir brukt så mye, og jeg har ikke lyst til å kalle gutten min noe halve Norge heter fra før.

Kanskje vi skal kalle gutta våres Robin vi da lillekny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...