Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 27.juli!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Skriv dere på lista om dere kommer eller ikke, så vi får bestilt bord :) Gleder meg til tapas og pils (alkofri...)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ å bli m da. Men må ta toget fra levanger, for æ tørr itj å kjør bil i trondheim:) hehe... men d e da itj så langt å gå fra stasjon å t solsiden...?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar ca 5 min å gå fra stasjonen. Men kan godt møt dæ der og gå ilag bortover hvis du vil :) Bare si fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke komme på dette treffet, for da er jeg på ferie. Men det neste, den 15. august, da kan jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og DET var akkurat grunnen til at vi satte opp så tette treff :) velkommen 15.august, bobby77!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lita frøken: neida, tar ikke mange minuttene etter verftsbrua kom, omtrent bare rett over elva så er du der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Gleder meg til å bli kjent med flere i samme situasjon. Har ingen gravide venner. Dessuten er maten veldig god på "Ajo".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ennå ikke hatt muligheten til å delta på noen treff, kan heller ikke den 27 juli, men kommer for første gang den 15 aug....regner jeg med :)

 

Skal bli koselig å prate med noen som er like hormonelle og "små gale" som meg selv ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia

takk for et koselig treff vi hadde den 4 juli, men jeg kan ikke desverre ikke komme pa dette treffet og ikke det den 15 august eller da jeg er i utlandet og kommer ikke hjem for 20 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede mæ lkempemy t her treffet. Bli koseli å prat m andre som e i samme situasjo, så slipp samboer, besteforeldre å venna å bli helt utslitt av all praten min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok flere treff, inger30 :) På september-treffet er du back in bussiness igjen vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg på jeg! *grøss-grøss* hehe.. ka-ping, du må møte meg utafor så jeg ikke går bort til feil bord og driter meg ut!! iiiiiik..

 

hilsen pysa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står og henger litt utafor Ajo vettu, like før fem :) du får se etter en gjeng fnisete jenter med mager! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal våge meg til å bli med dere jeg, selv om det er litt skummelt da! Kunne jo vært litt moro å bli kjent med andre i "samme" situasjon :) Litt betryggende at det er flere som ikke har vært med før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen på treff! Tror faktisk borti halvparten er nye denne gangen, så det er ikkeno å være nervøs for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ kommer æ. mitt første møte med dåkker andre. blir skummelt, men e vel ikkje den einaste som kommer alein før første gang. Blir arti

 

Jannet 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei, det er godt over halvparten nye denne gangen! Spennende! Er jo vi "gamle traverne" som har grunn til å være nervøse, hehehe :) Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer også. fint at noen tar initiativ til sånt! har vært litt engstelig for å gå hjemme alene med barnevogna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...