Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjør man det? Jeg trenger jo nye klær jeg også, som alle andre.

Gutten er 5 1/2 og det frister lite å dra han med på shopping i alle byens butikker.

Han er aldri hos faren og han er så mye hos besteforeldrene fra før at jeg har ikke lyst til å spørre de stort mer. Han er hos besteforeldrene når jeg er på jobb.

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg godt jeg. det er ikke gøy for barn å handle klær. var på en liten ferie med gutten min nettopp. han hylte og skrek i lang tid, så det ble lite klær ja. endte opp med at jeg kjøpte klær på nettet istedet. ikke det jeg hadde mestlysst til, men klær må jeg ha uansett.

Skrevet

på de fleste kjøpesentre er det barneparkering så der har du jo en mulighet til å parkere din sønn mens du går å handler.er viktig med litt tid for seg selv. er glad for at jeg har venner som stiller opp så jeg får gå å handle av og til og så har jeg barnehageplass til min eldste sønn så jeg har tid for meg selv da siden jeg er i permisjon.håper du finner en måte å få det til på, men han er så pass gammel nå at ha tåler at du går i butikken så får heller han få en lite oppmerksomhet for at han er flink å være med deg som f.eks at han får bestemme middag eller at han får en liten leke på butikken.

Skrevet

Ja, vi har et kjøpesenter med barneparkering, men da blir det lang busstur.

40 min, også bytte buss, også nye 35 min.

Jeg kan jo gjøre det, for han synes det er kjempegøy i barneparkeringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...