Nalle Puh 24pp Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Er det fler som ikke skal ha solist i kirka?? Föler at alle har og forventer at vi har noen som synger i kirka, men det har vi tenkt å "droppe". Skulle gjerne hatt det om noen jeg kjente ville/kunne gjöre det, men kjenner at det blir litt "dumt" å leie in noen. Ikke så personlig da... Kanskje vi skal spörre noen om å lese et dikt. Flere som tenker som oss?
nitro circus Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Skal ikke ha sang..men solist, pappaen min er musiker. Han har ansvaret for alt musikalsk i vielsen..
Dubbe Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Hei her også Nalle Puh, hehe Jeg var forlover for min bestevenninne i februar. De hadde ingen musikale innslag what so ever, men jeg leste opp ett dikt, som jeg hadde laget selv. Dere gjør d som dere føler er riktig for DERE PÅ DERES STORE DAG!!! usiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie0p Katta skrev litt også her
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Skal heller ikke ha noen solist...
Beama Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg skal heller ikke ha noen solist i kirken... Men min søster skal spille på trombone:) Hadde ikke hun gjort det ville vi likevel ikke hatt solist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå