Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Min lille pike klarte å reise seg opp selv og støtte langs bordkanten da hun ble 7 mnd gammel. Nå er det blitt mye fall og knall etter det. Hun har falt bakover og slått hodet mange ganger. Synes det er såå forferdelig. Stakkers liten :-( Har deres barn slått seg mye etter begynte å reise seg opp stående??
Halloween-mamma Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jepp!! Kjempemye!! Dvs, han hadde vel minst et par ordentlige fall for dagen i den perioden der. I tillegg avverget jeg en god del når jeg så at han var på vei til å feilberegne helt. Men det går heldigvis over.. Plutselig en dag så var min kjempeflink, og det gikk maks halvannen uke fra han begynte å reise seg til han klarte å både reise seg og sette seg ned kontrollert. Men han øvde seg masse i sengen i denne perioden også. Jeg så tydelig at han skjønte at sengen var myk og god, og at han dermed var mye modigere der. Trøsten er at de lærer masse nå, og de MÅ nesten dette litt for å skjønne hvordan dette funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå