Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hvordan er madrassen i sengen til babyen din? Her er den sånn at det er grop i madrassen etter hodet til babyen. Det bør vel bety at den er for myk? Babyen har egentlig ikke noen problemer med å snu seg fra rygg til mave på den, men i kveld fant jeg babyen liggende i sitt eget oppkast, med munnen full ute av stand til å klare å snu seg. Fikk dratt han opp i sittestilling så han fikk "tømt" seg. Kjøpte madrassen i babybutikken på Svinesund (husker ikke hva den heter lengre) etter at mange på BIM hadde anbefalt meg denne. Kostet ikke mere enn 4-500 kr. heller.
Ranveig R Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Guten vår ligg på saueskinn, så eg har ikkje noko erfaring med å ha han rett på madrassa. Men det blir jo alltid ei lita grop under babyen. Viss madrassa ikkje hadde gitt *litt* etter for vekta til babyen kunne han/ho jo nesten like godt lagt på golvet. Poenget med ei madrass er jo at det skal bli noko mjukare enn å ligge på treplankar. Men om akkurat den madrassa du har er *for* mjuk, det kan eg ikkje svare på. Guten vår har ei "billigmadrass" frå IKEA...
mamsemumsen Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Hei! Det blir en liten grop etter hodet her også, men det er pga. overmadrassen - heter Dry kid. Snur den innimellom jeg slik at hullet ikke blir permanent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå