Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Når finner dere tid til det - med huset fullt av unger....? Hos oss blir det bare i helgene, etter at barna har lagt seg (ikke på morgenkvisten for da kommer de jo inn til oss).
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 og som kan se etter lillesøster mens vi tar oss en dusj e.l. De sitter jo uansett og ser tv en stund på morgenen, og da kan lillesøster leke ved siden av. Ellers blir det nok som regel etter leggetid, som er halv åtte - åtte for de største.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Det kan bli mye god sex mellom halv åtte-åtte og soloppgang. Om ikke dere blir sittende uten å gjøre noe foran TV.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 vi er flinke til å prioritere romantikk. det er viktig for at et forhold skal fungere over tid. ungene må lære seg å respektere mor og fars behov for hverandre fra de er små. så lenge de er friske og tidige selvsagt når steungene er her går alt fløyten. fordi om de er eldst og en skulle kunne forvente at de var mer selvstendige, og hadde mange ting de ønsker å holde på med, så greier ikke de aktivisere seg selv littegranne en gang, når de står opp i helger/ferier, så da buser de inn til oss. ikke greier min mann å få dem i seng til skapelig tid heller. tenåringer eller ikke, jeg mener at etter klokka 9, er det voksen tid i stua. så for å kompenser for dette tar min mann seg fri en formiddag i uken, der vi har småen hos dagmamma, og vi konsentrerer oss om hverandre.
Clue Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Greit nok at dere vil ha litt voksentid, men du kan ikke forlange at en tenåring skal legge seg kl ni om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå