Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 I dag snudde lillegutt seg fra ryggen og over på magen. Er 4,5 mnd. så var jo på tide:-) Snudde seg fra mage til rygg da han var 2,5 mnd. Er så koselig å følge med på alle fremskrittene han gjør:-)
PMST Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 hehe..var nok stolt da ja.. det er en veldig kjekk tid dette..jenten min er også 4,5...mnd..
VesleMeg Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Mitt lille gull var 6 mndr i går - ho har ikkje snudd seg endå, hverken den eine eller den andre vegen. Ho har liggi lite på magen fordi ho har spydd så mykje - men i dag låg ho litt og ho snudde seg nesten fra mage til rygg. Den andre veien kjem ho over på sida, men ikkje heilt rundt enda. Reknar med at når ho først begynner kjem ting til å gå fort... Synst det er kjekt at ho er "baby" litt lenger enn søskena var, eg...
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 ikke for å pirke, men skjønner ikke helt hvorfor HI skriver at det er på tide? er da vel ikke på tide å rulle fra magen når man er 4,5 mnd, er jo forventet mellolm DA er det på tide. Kanskje mange tenker at sine barn er treige nå da, og det er de absolutt ikke. jenta mi var fem mnd, og jeg tenkte ikke " puh, på tide!", men at hun var flink
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 sikkert bare et uttrykk da, fordi HI har ventet på det en stund... kan jo være like dumt å bruke flink da, for da er min flinkere enn din osv fordi hun snudde seg da hun var 3,5 mnd.. men men..
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 det er jeg ikke enig i, men men.. var jo bare noe pirk
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 er jo ikke bare ett uttrykk heller, hun skriver jo at han er 4,5 mnd, så det var på tide... Om hun hadde skrevet at han klarte det allerede nå, bare 4,5 mnd gammel, så flink, så hadde jeg ikke reagert.. men herregud, hvem bryr seg vel om jeg reagerer, måtte bare skrivet det, sånn er jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Enig med deg I&Y , 4,5 måned er slettes ikke sent når det gjelder å snu seg fra rygg til mage. Det er altså INGEN grunn til bekymring dersom det er andre babyer som ikke klarer det! Noe jeg reagerer på, er derimot at han snudde seg fra mage til rygg 2,5 mnd gammel! Vanligvis snur de seg senere fra mage til rygg enn fra rygg til mage... 2,5 mnd hadde vært tidlig uansett (selv om det var fra rygg-mage). Men kanskje det var en "glipp", og han ikke har snudd seg fra mage-rygg etterpå? Det har skjedd med mange, men jeg kaller iallfall ikke det å kunne snu seg... da skal det være en bevisst handling! Hildemamma
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 det tenkte jeg også, men jeg skulle ikke pirke på alt tenkte jeg For jenta mi har vippa ubevisst over fra magen til ryggen helt fra fødselen hun, men tydelig bevisst først etter at hun snudde seg fra ryggen.. HI, selvfølgelig skal du være gla for at han klarer det, vil bare ikke at noen som har barn på samme alder skal tro at deres barn er sene på noen som helst måte!
Luca Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Skjønner godt lysten på å pirke på ting, må ta meg i det noen ganger ja:-) Og det er jo sant, 2,5 mnd er nok heller en tilfeldighet, men morro er det jo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå