Gå til innhold

Noen med ekstra store bryst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket meg det i alle år! Synes det er så deilig og flott. Har selv 75D og skulle så gjerne hatt de mye større, ønsker meg så veldig i allefall minst E eller F

Noen som har store bryst her? hvilke str? Trives dere med de? Kunne du tenke deg å hatt de enda større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg ble gravid, brukte jeg 70F og syntes IKKE at det var noe fint. Var veldig tynn og følte at puppene absolutt ikke passet til kroppen min. Vet mange andre syns det var fint, men jeg følte meg ikke komfortabel med det. Nå bruker jeg 70DD/E men ville heller hatt de mindre og ikke hengende;)

Skrevet

jeg brukte 75d før jeg ble gravid, og syns de var for store da... nå etter graviditeten er det oppe i f-cup.... Helt forferdlig.

Ønsker meg mindre. Det er tungt og veldig klamt og svett i disse dager, absolutt ingen fornøyelse

Skrevet

Jeg hadde 75 DD før graviditet. Nå har jeg 75-80 F og skulle gjerne vært foruten. De er tunge, og blir lett hengete. For ikke å snakke om alle de fine bhene som ikke passer!

Skrevet

Har store bryst ja... 75H... Eneste bra var at de ikke ble noe særlig større når jeg ammet (hadde nok ikke funnet bh hvis de hadde blitt større...)

Har alltid ønsket meg mindre, så det blir kanskje en brystreduksjon når jeg er ferdig med unger og amming.

Ganske tungt å bære på!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke spesielt store pupper. jeg synes det er finere når de har fine faste former om du skjønner.

Skrevet

Jeg har store bryst å tro meg jeg ville ihvertfall ikke ønsket meg så store. Problemet er å finne bh å ikke snakk om ryggplager er pga att di er så store att ryggen min har slått seg helt vrang. D er jo forsåvitt en ganske grei å stor størrelse å man har også muligheten da til å kunne finne sseg bh i vanlig butikker .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...