Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er bra?

Og er det forsvarlig å gå ut i boden som ligger ca50meter fra leiligheten etter barnet har lagt seg om man har med babycall? Tørr jo ikke gå ut etter jeg har lagt jenta,redd for hva naboene skal tro....Skulle tro det går bra å gå ut i bilen å hente forskjellig mens de sover?

Gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nødt til å gå ut av huset av og til, med søpla, hente posten og sånn. Både når babyen er våken og sover. Sambo jobber i Afrika halve året så jeg må bare. Så jeg ville ikke ha betenkeligheter med å gå i boden, og hvert fall ikke når du har babycall.

Skrevet

Vi har en babycall fra Phillips SCD +noen tall jeg ikke husker. Kjøpte den på Expert til 788 kr. Er kjempe fornøyd. Den kom bra ut i test i F&B, og har batterier i beggen enhetene. Jeg går ut med søpla og henter ting i bilen. Kan jo ikke sitte fastvakt på bebisen heller...men skjønner hvordan du tenker. Jeg bestemte meg bare for å slappe litt mer av...

Skrevet

Det går helt fint! Det er jo fullstendig akseptabelt å la babyen sove i vogn utenfor huset mens du er inne, så hvorfor ikke motsatt;o) Drit i naboene, de får tro hva de vil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...