Nuss Nuss Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Da er jeg blitt frue og takker for meg. Lykke til til dere som venter på den store dagen.
Beama Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer:) Hadde du en flott dag? Bare tre dager igjen så forlater jeg denne debatten og:)
Nuss Nuss Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 Var mye som gikk galt dessverre. Hadde en flott dag helt til middagen. Men ser man stort på det så koste alle seg.
Beama Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Huff.. ikke bra... Kan jeg spørre hva som gikk galt? Viktig at alle gjestene koste seg..
Nuss Nuss Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2006 Gikk til bords kl 17, fikk forett etter 30 min. Så hovedrett etter 1 time, feil type poteter, annengangs servering ventet vi i 1.30 min på. Måtte få 3 gangs servering før desserten da gjester var blitt sultne igjen. Måtte avbryte måltidet og gå å danse brudevalsen i en annen sal så det ble gjordt før kl 00. Satt og spiste desserten min kl 00.30. Gjester som bestilte annet å drikke (brus osv) ble glemt fordi servitøren var så opptatt med å flørte m single gjester. Fikk ikke danset m min mann foruten brudevalsen da han var så opptatt med alle andre og da kl var blitt 02. var jeg så trøtt at jeg ville i seng, spurte da min mann om han ble med å la seg men det ville han ikke, ville heller drikke med kameratene. Snufs... Det får han betale for i mange år at jeg måtte legge meg alene på bryllupsnatten. Så jeg unner ingen av dere et sånt bryllupp.
Beama Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Oi... det var voldsomt.. Også i tillegg måtte du legge deg alene:( Da hadde jeg også blitt lei meg... Hadde ikke min (snart) mann sluppet billig unna heller. Men det skjer ikke hos oss heldigvis, vi skal kjøre bil selv hjem med snuppa i baksetet:) Hadde dere det på et hotell eller noe? Kjøkkenet høres iallefall veldig uprofesjonelle ut.... Jeg hadde klaget..
Nuss Nuss Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2006 Vi hadde festen på Hvedholm slott i Dk. (mannen kommer derfra) Vi fikk skikkelig proffesjonell oppfølgning og hjelp helt til den store dagen, da hadde de noen unge servitører som ikke kunne en dritt på jobb.(Er selv utdannet servitør) Hadde bestemt meg på forhånd å ikke legge meg opp i småting og det har jeg heller ikke gjordt. Kan jo nevne noen der også. Serverte på feil side, ikke kuvert tallerkner, gikk ikke på nikk, feil meny. Og glemte forresten og si at jeg fikk først levert feil farge på bukettene, fikk rosa istedenfor lilla, fikk heldigvis ordnet det men fikk nesten panikk da han kom med buketten, blomsteroppsatsene på bordene ble dessverre rosa. Hestekareten avbestilte så vi måtte ta bil istedenfor det fikk vi vite i god tid, men 4 dager før brylluppet ringte mannen for å høre at fotografen var der litt før kl 14. Han hadde dobbeltbooket seg men vi fikk heldigvis ordnet med en annen fotograf. Har aldri før opplevet at så mye kunne gå galt men gift ble vi =:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå